Trykket forkert på boligtilbud ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. marts 2019

xStinepigen

Jeg har dummet mig enormt meget, og det er weekend så kan intet gøre lige nu. Men har fået tilbudt en lejlighed, og ville gå ind og trykke. Ej, da den ikke var noget for os.. så sørme om jeg ikke rammer ja knappen i stedet for, og man kan ikke lave det om jo? Så er jeg bare bundet til svaret nu? Eller tror i man kan ringe til boligforeningen og forklare  er nummer 7, så der er en reel chance for vi får den 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2019

Soonmom

Skal du ikke underskrive hvis du siger ja? - vi kan da kun afvise tilbud i min boligforening, netop pga underskrift så det er bindende 

Anmeld Citér

9. marts 2019

xStinepigen

Soonmom skriver:

Skal du ikke underskrive hvis du siger ja? - vi kan da kun afvise tilbud i min boligforening, netop pga underskrift så det er bindende 

Nej skille svare på tilbuddet inde på hjemmesiden, og der står det er bindene lige så snart man har trykket 

Anmeld Citér

9. marts 2019

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
xStinepigen skriver:

Nej skille svare på tilbuddet inde på hjemmesiden, og der står det er bindene lige så snart man har trykket 

Burde nok ikke være så problematisk, hvis du ringer så snart de åbner mandag. Medmindre du er den eneste der har sagt ja, og det er måske ikke så sandsynligt. Så de kan forhåbentlig lave det hurtigt om til at det er den næste på listen der får den.

Anmeld Citér

9. marts 2019

Anonym

xStinepigen skriver:

Jeg har dummet mig enormt meget, og det er weekend så kan intet gøre lige nu. Men har fået tilbudt en lejlighed, og ville gå ind og trykke. Ej, da den ikke var noget for os.. så sørme om jeg ikke rammer ja knappen i stedet for, og man kan ikke lave det om jo? Så er jeg bare bundet til svaret nu? Eller tror i man kan ringe til boligforeningen og forklare  er nummer 7, så der er en reel chance for vi får den 

Du er ikke bundet. Hvis du får den siger du bare nej tak i stedet også går lejligheden til næste på listen. Ingen problemer i det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.