Har i set Fede Forhold på DR?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
6 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2019

Anonym trådstarter

og hvad synes i så om programmet?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2019

AlwaysAno

Jeg har set det og synes det er så fint et program. Synes det er godt at begge parter er en del af det og kan bakke hinanden op. Og det giver også stof til eftertanke synes jeg. At se at ens vægt og kost-indtag faktisk påvirker ens energi, sexlyst osv. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Mamalou

Jeg har også set programmet og synes det er meget godt. Det er spændende at følge de tre par og deres indbyrdes udvikling.  Programmet giver stof til eftertanke i forhold til ikke lade stå til i eget forhold og til mig selv. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym trådstarter

AlwaysAno skriver:

Jeg har set det og synes det er så fint et program. Synes det er godt at begge parter er en del af det og kan bakke hinanden op. Og det giver også stof til eftertanke synes jeg. At se at ens vægt og kost-indtag faktisk påvirker ens energi, sexlyst osv. 

Jeg har lige set de tre første afsnit her til aften på nettet og hold nu op hvor er det skræmmende. Jeg kan genkende mig selv i så mange ting hos hver af de tre kvinder i programmet. På den ene side bliver jeg trist over jeg befinder mig hvor jeg er og på den anden side er det på en måde betryggende at se, at andre har det lige sådan.

Og så er der bare mange ting man aldrig rigtig tænker over/er opmærksom på i ens travle dagligdag.

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Jeg har også set programmet og synes det er meget godt. Det er spændende at følge de tre par og deres indbyrdes udvikling.  Programmet giver stof til eftertanke i forhold til ikke lade stå til i eget forhold og til mig selv. 

Synes nemlig også det er rigtig fint - og godt de er i det sammen. Søde par og spændende at se hvordan de klarer det/støtter op om hinanden og reagerer. 

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym

Godt sammensat af forskellige par.  

De deler tanker som mange kan genkende i parforhold.  

Diætisten er ikke min kop te.  

Det eneste minus er at jeg syntes DR programmer burde ligge hvert pars kostplaner ud , at det også var en del af puplic service. Og ikke kun reklame for en særlig diætist .

Lidt ligesom spis dig rask.  

Anmeld Citér

8. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Godt sammensat af forskellige par.  

De deler tanker som mange kan genkende i parforhold.  

Diætisten er ikke min kop te.  

Det eneste minus er at jeg syntes DR programmer burde ligge hvert pars kostplaner ud , at det også var en del af puplic service. Og ikke kun reklame for en særlig diætist .

Lidt ligesom spis dig rask.  

Så du tænker vi andre fik del i kostplanerne? Tror du man ville kunne bruge dem til så meget når de er lavet til dem individuelt? (Jeg kender intet til det dog)

Ja synes de er utroligt ærlige - ting jeg aldrig selv turde delen med offentligheden 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.