Vores børn får alle vaccinationer, da vi hellere vil have dem vaccineret end, at de får sygdommene, men der er nogle børn, der ikke kan tåle nogle af de bærestoffer, der er med i vaccinen.
Der er et hold tvillinger, der var igennem kighoste i min datters børnehave, og det var en forfærdelig omgang. De var væk i flere uger og, selv da de ikke kunne smitte mere og kom tilbage hostede den ene ofte så kraftigt, at hun kastede op af det, så jeg er glad for, at vores unger kan tåle vaccinen og har fået den. Jeg har helt ærligt ikke turdet spørge forældrene, hvorfor de ikke var vaccineret.
Og ja så længe ens barn ikke er vaccineret, så kan man jo risikere at løbe ind i de sygdomme. Ud fra dit indlæg går jeg dog ud fra, at du selv er for vaccinationerne og dine børn derfor vaccineres og så er risikoen jo væk, når de er gamle nok til at have fået vaccinationen, men indtil da, så er der jo en risiko især, hvis man også er en familie, der rejser meget, som vi er, så vores unger er vaccineret, så snart de kunne.
Anmeld
Citér