Loa skriver:
Den er jeg faktisk slet ikke stødt på, den undersøger jeg lige 
Vi fik fra Kokkens et par gange, men jeg har ikke ret meget positivt at sige om dem. Maden mangler ofte smag da retterne er halvfærdige og blot skal varmes. Råvarerne er ikke økologiske, hvilket er et stort minus og der er vildt meget emballage! Selv en citron og en lime kommer i en plastik bøtte med låg. Der kan snildt være 20 bøtter på en uge.
Aarstiderne er vildt lækkert! Der skal bruges mere tid på tilberedning af maden (omkring 30-40 minutter) i forhold til ca 20 minutter på Kokkens. Råvarerne kommer i en termokasse med is og en trækasse. Begge bliver hentet ved næste uges levering såfremt man stiller dem frem. Vi får enten Børnefamiliekasse eller Kvikkassen.
En ting mere ved Aarstiderne: der er beregnet 100 g kød pr person, hvilket kan lyde af for lidt. Til gengæld er der masser af lækkert tilbehør. I nogle af deres kasser kan man få "+kød", hvilket betyder ca 50 procent mere kød pr person.
Vi har ikke prøvet Coop, men jeg vil gerne prøve deres Børnefamiliekasse da den kan fås økologisk.
Anmeld
Citér