Rema1000 graviditetstest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15.037 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. marts 2019

Anonym trådstarter

+Hvad er jeres erfaring med testen fra Rema?

Jeg er lidt i tvivl om om man kan stole på dem.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her har de fungeret 100 procent, de 2 gange jeg har taget en. Vh Stine 

Anmeld Citér

5. marts 2019

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Her har de fungeret 100 procent, de 2 gange jeg har taget en. Vh Stine 

Okey 

Har du haft dem liggende i noget tid efter? Ved godt man ikk må men det har jeg prøvet hvor at stregen så forsvandt igen..  Dog var de meget svage.. 

Men idag har jeg fået en der var ret tydelig og tør ikk tro på den er der.. tænk hvis stregen forsvinder.. Det er vel meningen de skal blive på testen ik ?

Anmeld Citér

5. marts 2019

Camillos

Anonym skriver:

Okey 

Har du haft dem liggende i noget tid efter? Ved godt man ikk må men det har jeg prøvet hvor at stregen så forsvandt igen..  Dog var de meget svage.. 

Men idag har jeg fået en der var ret tydelig og tør ikk tro på den er der.. tænk hvis stregen forsvinder.. Det er vel meningen de skal blive på testen ik ?

Billede? 

Anmeld Citér

5. marts 2019

Anonym

De er blevet 'rigtigt gode' til at suge for meget urin op, så jeg ville ikke bruge penge på dem. 

Anmeld Citér

6. marts 2019

Baby2017

Anonym skriver:

Okey 

Dog ikke rema tests men de første par meget svage positive tests jeg tog der forsvandt stregen også lidt efter de var helt tørre og jeg var altså gravid. Prøv at teste om et par dage eller prøv en anden test. Det er forskelligt hvor sensitive de er 

Anmeld Citér

6. marts 2019

Anonym trådstarter

Baby2017 skriver:

Dog ikke rema tests men de første par meget svage positive tests jeg tog der forsvandt stregen også lidt efter de var helt tørre og jeg var altså gravid. Prøv at teste om et par dage eller prøv en anden test. Det er forskelligt hvor sensitive de er 

okay. Tak for svaret.. Jeg må prøve igen med nogen andre test..

Anmeld Citér

6. marts 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

De er blevet 'rigtigt gode' til at suge for meget urin op, så jeg ville ikke bruge penge på dem. 

okay tak for svar.

Anmeld Citér

6. marts 2019

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Billede? 

Her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. marts 2019

Baby2017

Anonym skriver:

Her

Det ligner min første test lige efter stregen kom. Her på billedet er der lige gået et par min. Forsigtigt tillykke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.