Hjælp mig lige angående ægløsning. ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. marts 2019

UnknownMom

❤️Hej allesammen. 

Jeg håber på lidt hjælp angående ægløsning. 

Når man nu har det der slimet udflåd der kan strække sig - er det så imens man har set udflåd man har Æl eller er det lige før eller efter ? �� 

jeg tog en Æl test igår som var meget svagt positiv og det samme i dag og der stod man så havde Æl 24-48 timer efter. Man havde det der udflåd i formiddags. Måske er det mere imorgen det ved jeg jo ikke endnu og måske er testen mere positiv i morgen. 

Men tænkte vare om det vsr imens eller hvordan? 

Vi knaldede nemlig igår og har først mulighed for det igennem morgen aften ������

Øv. 

Kan ikke helt finde rundt i det og det er 4. Gang ������

tak på forhånd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2019

Anonym

En ægløsningstest kan ikke være svagt positiv. Den er kun positiv når teststregen er ligeså tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen. Så det lyder ikke som du har taget en positiv test. Desværre. 

Prøv at læs indlægsedlen til testene det kan hjælpe dig lidt på vej 

Anmeld Citér

4. marts 2019

UnknownMom

Men det står den er positivt uanset farve? Håber ikke den er positiv endnu. Det ville nemlig også være meget tidligt i cyklus. ☺️

Anmeld Citér

4. marts 2019

Anonym

UnknownMom skriver:

Men det står den er positivt uanset farve? Håber ikke den er positiv endnu. Det ville nemlig også være meget tidligt i cyklus. ☺️

Teststregen skal være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen, og kun der er den positiv.

Ægløsningsslim kommer altid før ægløsning, da sædcellerne bruger det som "stige". Ægløsningsslim kan dog udskilles flere dage efter produktion, så er kun vejledende i forhold til ægløsning.

Obs. at sæd og ægløsningsslim ligner hinanden til forveksling, kun vandtesten kan skelne dem.

Anmeld Citér

5. marts 2019

UnknownMom

Anonym skriver:

Teststregen skal være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen, og kun der er den positiv.

Ægløsningsslim kommer altid før ægløsning, da sædcellerne bruger det som "stige". Ægløsningsslim kan dog udskilles flere dage efter produktion, så er kun vejledende i forhold til ægløsning.

Obs. at sæd og ægløsningsslim ligner hinanden til forveksling, kun vandtesten kan skelne dem.

Den bliver pt ikke mere positiv end dette, så jeg har måsk slet ikke haft Æl endnu ? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. marts 2019

Anonym

Jeg tog denne ægløsningstest i morges - Har I et bud på den ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

5. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Den er negativ. Prøv at teste to gange om dagen og ikke om morgenen 

Anmeld Citér

5. marts 2019

Lea2787

Profilbillede for Lea2787
Anonym skriver:

En ÆL test er først positiv, når teststregen er mindst lige så tydelig som kontrolstregen. Så den der er negativ.

Det er bedst at teste for ÆL lidt op ad formiddagen, fordi LH (ægløsningshormonet) typisk begynder at stige om morgenen, når ÆL nærmer sig, og derfor vil være højere om formiddagen. Du kan fx teste kl 10 og kl 17 på de dage, du tror, ÆL kommer.

Når det er sagt; hvis du tænker, du har en regelmæssig cyklus og derfor sikkert har ÆL sådan “normalt” et sted nogenlunde midt i cyklus, så ville jeg stoppe med at teste og bare have sex med et par dages mellemrum. Eller oftere hvis I har lyst  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.