Glasnudler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.647 visninger
7 svar
4 synes godt om
4. marts 2019

Baby.mamma

Hejsa.

Hvad er jeres erfaringer med glasnudler? Kan de indgå i wok eller er almindelige nudler bedre? Hvordan er smagen? Føler man, at man får noget at spise, når de er så tynde?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2019

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Glas nudler også kaldet risnudler er lavet på ris, ris mætter, også selvom de er små. 

Jeg synes ris nudler smager godt, men har du ikke prøvet dem i madlavning skal du bare kaste dig ud i det  

Anmeld Citér

4. marts 2019

Baby.mamma

Skovrup skriver:

Glas nudler også kaldet risnudler er lavet på ris, ris mætter, også selvom de er små. 

Jeg synes ris nudler smager godt, men har du ikke prøvet dem i madlavning skal du bare kaste dig ud i det  

Nå er de det, det anede jeg ikke, hihi. Nej, jeg har nemlig aldrig smagt dem, men nu kom jeg lige forbi afdelingen, hvor de havde en masse spændende, og så købte jeg nogle glasnudler og nogle almindelige og fandt lidt lækkert grønt at komme i retten. Så jeg skal forsøge med wok, dog uden nogen fast opskrift. Men så vil jeg da springe ud i det- tak! 

Anmeld Citér

4. marts 2019

B&J

Vi bruger tit glasnudler især i forårsruller eller rispapir eller wok retter 

Anmeld Citér

4. marts 2019

serinasmor

Baby.mamma skriver:

Hejsa.

Hvad er jeres erfaringer med glasnudler? Kan de indgå i wok eller er almindelige nudler bedre? Hvordan er smagen? Føler man, at man får noget at spise, når de er så tynde?? 

Kan personligt bedre lide glasnudler end dem lavet på hvede - tænker det er en smagssag

Anmeld Citér

5. marts 2019

Baby.mamma

Jah, nu fik vi det prøvet i hvert fald, det var en oplevelse i sig selv. Børnene synes de var super sjove  De smager jo ikke af noget, så det er nok bare mere det, at de er gennemsigtige og så tynde, som gør det til en anderledes nudel-oplevelse :-) 

Anmeld Citér

5. marts 2019

Maibritt80

Glasnudler er altså ikke det samme som risnudler. Glasnudler er typisk lavet af ærter eller mungbønner og kaldes glasnudler, fordi de er gennemsigtige  

Anmeld Citér

5. marts 2019

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Glasnudler er altså ikke det samme som risnudler. Glasnudler er typisk lavet af ærter eller mungbønner og kaldes glasnudler, fordi de er gennemsigtige  

Beklager meget, havde ikke tænkt over at glas nudler var et andet material 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.