Hej alle
Min kæreste og jeg har i et stykke tid nu prøvet at blive gravide. Da der ikke var noget held de første måneder, har jeg den seneste måned prøvet at lokalisere min ægløsning via. ægløsningstests. Men det lader ikke til at lykkedes i første omgang.
Der er nu kun ganske få dage til at min menstruation forventes at komme og på trods af, at jeg har testet hver dag siden min seneste menstruation forsvandt (hver dag nogenlunde samme tidspunkt), har ægløsningstestene stadig ikke givet et positivt resultat.
Jeg har godt læst at der anbefales at teste både morgen og aften, da ægløsningen kan varer mindre end 24 timer. Det har jeg ikke gjort, men tænker at prøve det næste måned, hvis der stadig ikke kommer noget resultat.
Men jeg begynder at blive lidt bange, for hvad nu hvis jeg slet ikke har ægløsning? Og hvor stor sandsynelighed er der for at ægløsningen måske først kommer imens jeg har min menstruation? og hvis den kommer under menstruation, hvordan skal jeg så forholde mig til det?
Er der nogen af jer der ude, som har oplevet lignende eller evt. kan berolige mig lidt?
Hilsen hende den nervøse
Anmeld
Citér