Hej
Jeg er grædefærdig og skriver nok mest for at komme ud med det til andre som kan forstå mig.
Står nu og skal være alene med min datter på 7 måneder. Jeg hader mig selv så meget og føler jeg er verdens mest forfærdelige person. At jeg kan sætte et menneske til verden og så allerede nu, gøre hende til skilsmissebarn. Det var min værste frygt. Jeg fortryder ikke at jeg fik hende, men lige nu ville jeg ønske at jeg kunne gå tilbage og se tingene med andre øjne. Se på mit ægteskab og vide at det sejlede. Tænk at jeg kan være så egoistisk og få hende alligevel. Forstår slet ikke at folk får børn med fremmede de ikke kender eller får børn velvidende om at det hele sejler. Jeg er nu blevet en af dem jeg ikke kan lide.
Selvom jeg ved at jeg skal mande mig op og være der for min datter, så synes jeg det hele er så uvirkeligt. Det var ikke det her hun skulle opleve. Hun skulle have sin mor og far sammen for altid. Vi skulle kæmpe for hinanden så vi kunne kæmpe for hende. F... jeg er vred og ville ønske at dagen i går aldrig var sket. At jeg havde sagt tingene anderledes eller han havde reageret som jeg håbede. Det gør ondt at skulle undvære en som jeg både elsker og hader lige højt.
Ville ønske jeg kunne tage ham tilbage og det hele ville blive godt. Men det kan jeg ikke. Det er ikke muligt lige nu,da jeg vil fortryde når jeg kan tænke klart.
Tak fordi jeg må komme ud med det. Er så vred og at se på min datter og vide hvilket liv der venter hende, er ikke rart for mig lige nu. Naturligvis er det bedre for hende med 2 forældre som er glade hver for sig, end sure sammen.
Anmeld
Citér