jeg var idag på en længere tur med mine børn, og da vi nåede Nørreport var de sultne. Der var stadig 1-1½ time til vi kom hjem, så jeg besluttede mig for at de hver kunne få et pølsehorn på 7-Eleven.
Den yngste på 4 var fyldt med energi og løb rundt. Jeg havde flere gange sagt at h*n skulle blive hos os andre, at hun skulle gå roligt og drikke pænt. H*n begyndte at løbe rundt inde i kiosken og flytte rundt på varerne, så jeg tog fat i X og sagde at h*n skulle lade tingene ligge og blive stående ved siden af mig (mens jeg fandt pengene til pølsehornene). Jeg nåede knapt nok at rette mig op før h*n igen løb - denne gang mod døren - så jeg greb fat i jakkeærmet og sagde "når jeg siger du skal blive stående, så bliver du stående!"
Jeg nåede knapt nok at tale færdig før en ung fyr, der var ved at betale sine ting, vender sig mod mig og siger "slap dog af. Sådan skal du ikke tale til dit barn" Jeg så op på ham og åbnede munden, men fik ikke sagt noget som helst før han sagde; "jeg er ligeglad hvor mange gange du har sagt det. Du skal ikke hive sådan i (kønnet). Du er sindsyg. Jeg håber du får taget dit barn!" hvorefter han gik ud.
Jeg var ærligt talt chokeret og sagde ikke noget mens jeg hurtigt fik betalt pølsehornene, men da vi kom udenfor så min 11-årige på mig og sagde; "hvorfor sagde han du var sindsyg?"
Undskyld det lange indlæg. Jeg ved ikke helt hvad jeg ville med det andet end at få det ud, men hvis du har læst det hele, så tak for din tid.
Anmeld
Citér