Skal 2 blive til 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

632 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. februar 2019

Anonym trådstarter

Jeg er 18 dage over tid og kan simpelthen ikke forstå hvor min ellers regelmæssige mens bliver af... 

Jeg har taget en graviditetstest i dag - men tester negativt. 

Jeg ved mange kvinder oplever at kroppen snyder sig til at tro man er gravid - Jeg er selv træt, mens-smerter uden mens, kvalme, syreopkast, murren i maven, ondt i led og de sidste par dage (ja undskyld) er jeg begyndt at opleve en lugt i mit underliv som jeg aldrig har haft før. 

Jeg ved det er svært at sige præcis hvad der sker - men har I et bud på om jeg måske er gravid eller ej? Burde nok gå til lægen - men havde tænkt at vente indtil jeg havde fundet ud af om det bare var en cyklus der var sprunget over 

Alle svar modtages med kyshånd. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2019

babylife.

Det er svært at sige, jeg synes du skal tage et smut til lægen, men det kunne da godt lyder som om, at du kunne være gravid 
Nogle gange går der længe inden man kan se det på en test 
Jeg ville dog ikke turde håbe for meget på det, før jeg havde været ved lægen. Men krydser fingre for dig 

Anmeld Citér

28. februar 2019

Anonym trådstarter

Nej jeg tør heller ikke konkludere noget inden jeg får svar... Min læge har bare valgt at tage på ferie i 3 uger og de læger der bliver henvist til mener ikke det er nødvendigt for mig at jeg kommer ind til tjek. De siger jeg skal vente på min egen læge er tilbage på pinden 

Anmeld Citér

1. marts 2019

Anonym

Anonym skriver:

Nej jeg tør heller ikke konkludere noget inden jeg får svar... Min læge har bare valgt at tage på ferie i 3 uger og de læger der bliver henvist til mener ikke det er nødvendigt for mig at jeg kommer ind til tjek. De siger jeg skal vente på min egen læge er tilbage på pinden 

Der er heller ingen grund til at gå til læge, du er jo ikke syg.

Du skal bare afvente positiv test eller mens.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.