Hold kontakt med ven uden afsoning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
14 svar
22 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. februar 2019

Anonym trådstarter

Jeg har en rigtig god ven son snart skal ind og afsone en dom  

(for en mindre lovovertrædelse ) person siger selv at person har lærte noget af det og jeg har valgt af stole på det og tilgiv min ven også selvom jeg nomail ikke har det godt med folk der kommer i fængsel. Min ven har under afsone mulighed for at lej en mobiltelefon så mulighed for kontakt  

Mit problemet er at jeg ikke rigtig kan find ud af om hvordan jeg skal hold kontakt til min ven og om jeg skal hold kontakt ( i må ikke forstå det sådan jeg ikke ønske at støtte i af kom vider det vil jeg nemlig genre ) men som jeg har skrive tidlig har jeg det lidt svært med fængsel og mine tænker køre rundt.  

Mine eget overvejes om at hold kontakt er at skrive godmorgen hver morgen og ønske god dag men har også overvejet at lad vær med at skrive før min ven skrive ?

Tænke om ikke at hold kontakt gør at jeg følge mig som en dårlig ven men tænker samtid også at jeg giv min ven tid til af tænke over tingen?  

Mit spørgmål til jer  

Hvordan skal jeg gibe det her and på ??  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2019

Sprit25

Hvordan ville du holde kontakt med ham normalt?

Anmeld Citér

23. februar 2019

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Hvordan ville du holde kontakt med ham normalt?

Det her handle ikke om hvordan jeg hold kontakt normalt og kan ikke rigtig se hvad det har sagen af gøre ? 

Anmeld Citér

23. februar 2019

Abracadabra

Anonym skriver:

Det her handle ikke om hvordan jeg hold kontakt normalt og kan ikke rigtig se hvad det har sagen af gøre ? 

Jeg synes, at det er ret relevant. Jeg har fx ingen venner, jeg skriver med HVER dag. 

Anmeld Citér

23. februar 2019

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Efter min mening har det rigtig meget med sagen af gøre, vil du normalt skrive Go’morgen til alle dine venner eller er denne ven noget specielt ??. Personligt skriver jeg altså ikke go morgen til alle mine venner for at holde kontakten

Anmeld Citér

23. februar 2019

serinasmor

gør det der føles naturligt for dig. 

Du kan ikke rigtigt gøre andet  

Hvis det føles naturligt for dig at skrive godmorgen eller godnat - så ville jeg gøre det. 

Hvis det føles naturligt for dig at spørge om det har været en god dag - så gør det  

Anmeld Citér

23. februar 2019

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Efter min mening har det rigtig meget med sagen af gøre, vil du normalt skrive Go’morgen til alle dine venner eller er denne ven noget specielt ??. Personligt skriver jeg altså ikke go morgen til alle mine venner for at holde kontakten

Jeg skrive ikke godmorgen til alle mine venner men lige med den ven som dette handle om der er det nomail at vi skrive godmorgen til hendeandre hverdag også skiver vi nogle dage sammen  senere på dagen og det går alså begge vej det er ikke altid mig der skrive godmorgen først 

Anmeld Citér

23. februar 2019

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

gør det der føles naturligt for dig. 

Du kan ikke rigtigt gøre andet  

Hvis det føles naturligt for dig at skrive godmorgen eller godnat - så ville jeg gøre det. 

Hvis det føles naturligt for dig at spørge om det har været en god dag - så gør det  

Tak for din positiv kommentar det vil jeg tag til Efter retten for at godt se hvad du mener og tro jeg skal lad vær med at tænk så mange over at min ven skal i fængsel også bare gør som jeg nomait vil gøre 

Anmeld Citér

23. februar 2019

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Jeg skrive ikke godmorgen til alle mine venner men lige med den ven som dette handle om der er det nomail at vi skrive godmorgen til hendeandre hverdag også skiver vi nogle dage sammen  senere på dagen og det går alså begge vej det er ikke altid mig der skrive godmorgen først 

Men så har det jo også rigtig meget af sige, hvad du normalt gør med denne ven

Anmeld Citér

23. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Mit svar til dig vil være, gør som du/i plejer. Så det er da bestemt relevant at spørge om. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.