Mig og min barm har de sidste to år været på en ordentlig ruchebane tur. Inden jeg blev gravid med Marcus brugte jeg en B skål, og hvis BHén var lille i det så måtte jeg op i en C skål. Da jeg blev gravid med Marcus voksede barmen jo, og pludselig måtte jeg jo sande at barmen ikke længere fandt sig tilpas i en B skål mere, og måtte ud og ofre nogle nye BHer i en C skål. Da Marcus blev født og jeg ammede fortsatte jeg med at bruge en C skål.
Da Marcus var rundet de 7 måneder stoppede jeg med at amme, og pludselig begyndte barmen at krympe drastisk. Der gik ikke længe før jeg var tilbage i min gamle B skål, hvilket jo også var fint. Nu er jeg jo gravid igen og barmen er igen begyndt at vokse kraftigt. Denne gang havde jeg jo mine gamle C skåls BHer, men måtte i sidste uge se i øjnene at de ikke længere passer ?. Jeg kunne pludselig ikke længere bøje mig forover uden at barmen begyndte at poppe ud og idet hele taget føles det MEGET ubehageligt at gå i noget der er for småt. Jeg troede at det måske var fordi jeg var blevet bredere og derfor skulle op i en 80 i stedet for en 75 og tog derfor ud for at købe et par der passede.
Jeg fandt to BHér jeg syndes om og prøvede dem så i en 80 C, men det så meget mærkeligt ud, og jeg fik derfor en af ekspedienterne ind til at kigge efter. Hun målte mig og sagde at jeg stadig brugte 75 men skulle op i en D skål. Jeg var lige ved at falde bagover da hun sagde det, for så store mente jeg bestemt ikke de var blevet, men gik alligevel med til at prøve dem i en D skål. Jeg måtte dog hurtigt sande at de sad perfekt, og endte med at forlade forretningen med to BHer i en D skål.
Men gud hvor det irrerterer mig. Jeg syndes slet ikke det er pænt til mig, med sådan et par kanon kugler midt på maven. Min veninde bruger normalt en D skål, men det er pænt til hende, hvilket jeg bestemt ikke syndes det er til mig. Martin er meget diplomatisk og siger at jo de er blevet store, men så slemt er det heller ikke. Da jeg spurgte ham hvad han syndes var pænest til mig, måtte han jo også indrømme at han også syndes de gamle var bedre. Men jeg kan jo ikke gøre noget ved det nu. Nu krydser jeg bare fingre for at de ikke beslutter sig for at vokse yderligere.
Anmeld