Arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
7 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. februar 2019

Anonym trådstarter

Kære alle. 

Havde i taget et arbejde såfremt jeres mand havde sagt at det sted/personale havde han godt nok ikke lyst til at sin kone skal være/arbejde? 

Jeg har det dårligt med at have sagt ja til jobbet, og har 14 dags prøve periode fra i morgen. 

Jobbet vil ligge weekend, men pga sport får vi kun en dag om ugen hvor vi kan spise sammen som familie.. 

Vi er ved at spare op til sommerferien da vi ingen indtægt får så vi har et rådighedsbeløb på 8500 for 2 voksne og 3 børn indtil d. 1.9 inkl i sommerferien selvfølgelig.  

Ville jo egentlig primært kun tage jobbet for at det kunne gavne familien.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2019

LSS

Øhm ja, det ville jeg. Bare fordi han ikke bryder sig om stedet betyder det jo ikke du har samme mening. 

Anmeld Citér

21. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Kære alle. 

Havde i taget et arbejde såfremt jeres mand havde sagt at det sted/personale havde han godt nok ikke lyst til at sin kone skal være/arbejde? 

Jeg har det dårligt med at have sagt ja til jobbet, og har 14 dags prøve periode fra i morgen. 

Jobbet vil ligge weekend, men pga sport får vi kun en dag om ugen hvor vi kan spise sammen som familie.. 

Vi er ved at spare op til sommerferien da vi ingen indtægt får så vi har et rådighedsbeløb på 8500 for 2 voksne og 3 børn indtil d. 1.9 inkl i sommerferien selvfølgelig.  

Ville jo egentlig primært kun tage jobbet for at det kunne gavne familien.. 

Er det pga han ikke kan lide stedet/personalet, eller fordi I ikke kommer til at have meget tid som familie?

Anmeld Citér

21. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er det pga han ikke kan lide stedet/personalet, eller fordi I ikke kommer til at have meget tid som familie?

Det er nok en blanding af begge dele. Arbejdet er i en pizzeria (kun muslimske mænd) og vi var i 17' på ferie i Tyrkiet hvor mændene mildest talt var yderst ubehagelige overfor mig.. snakkede om mig på tyrkisk, forsøgte at kigge ned under min kjole når jeg bøjede mig ned for at hjælpe børnene, sleske kommentarer osv.. 

Anmeld Citér

21. februar 2019

Soonmom

Altså hvis ingen af jer har job, er der vel ikke noget ikke at synes om.?

Så må man jo droppe sporten så man kan spise sammen. Et job er jo ligesom det man skal leve af 

Anmeld Citér

21. februar 2019

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Altså hvis ingen af jer har job, er der vel ikke noget ikke at synes om.?

Så må man jo droppe sporten så man kan spise sammen. Et job er jo ligesom det man skal leve af 

Skal lige siges at vi studere begge på fuldtid. 

Vi får ikke su i juli og august da vi er mellem uddannelser.  

Anmeld Citér

21. februar 2019

Anonym

Medmindre jobbet handlede om prostitution eller andet i den dur, så nej så ville jeg have dårlig samvittighed over at arbejde et sted min mand ikke lige syntes om. 

Anmeld Citér

21. februar 2019

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det er nok en blanding af begge dele. Arbejdet er i en pizzeria (kun muslimske mænd) og vi var i 17' på ferie i Tyrkiet hvor mændene mildest talt var yderst ubehagelige overfor mig.. snakkede om mig på tyrkisk, forsøgte at kigge ned under min kjole når jeg bøjede mig ned for at hjælpe børnene, sleske kommentarer osv.. 

Var det alle de tyrkiske mænd, der opførte sig sådan? Jeg har også oplevet min del af grænseoverskridende, klamme, etnisk danske mænd. Det får mig ikke til at tillægge alle mænd den type opførsel. Hvis min mand kom med en lignende udtalelse, ville jeg 1: blive vred over hans tankegang, 2: selvfølgelig tage jobbet, med mindre jeg følte mig decideret utryg ved det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.