Min datter startede i bh i fredags, men har været der der hveranden dag i et par timer, i en månedstid inden start (vs kørte hende ind)
Hun har længe ikke ville sove lur herhjemme, og i vs. har hun sovet 3 ud 5 dage ca.
I fredags i bh ville hun ikke sove og hun kom derfor på legepladsen. Det samme i dag. Det er fint med mig, for hun sover sent de dage hun har sovet lur.
I søndags var vi på legepladsen og da vi skulle op, slog og skreg hun, som jeg aldrig har hørt før. Hun var tydeligt frustreret over, at vi skulle op og jeg forholdt mig roligt.
I mandags, udspiller samme scenarie sig da jeg henter hende i bh.
Hun var lige gået i gang med at tegne og fik lov til at tegne færdigt.
Da vi kommer ud til garderoben, skriger hun så højt og meget, at hun kaster op, slår mig og græder.
Hun vil ikke have jakke på, men flyverdragt, vil selv tage flyverdragten på og vil så have hjælp. For til sidst slet ikke at ville have den på.
Samtlige børn og forældre står og kigger på mig, jeg kan mærke jeg er presset og bliver “flov”. Har aldrig stået i sådan en situation før!
Til sidst tager jeg hende op, stadig skrigende, uden jakke eller noget på og så kommer lederen forbi. Hun siger “vi har alle været der, har du brug for hjælp”
Allerede der, er jeg ved at tude og får bare nikket nej.
Ude ved cyklen, står jeg og tuder imens jeg giver hende overtøj og sko på.
Overhovedet ikke nogen rar situation at stå i
I går gik det bedre, kun lidt surmuleri da jeg hentede hende, men ingen skrigeri/gråd
I dag, der stak hun af så snart hun så mig og løb ned af gangene og da jeg fik fat på hende, skreg hun og var rigtig vred. Jeg ved hun er frustreret over at skulle hjem. Men når hun skriger efter mig “jeg kan ikke lide dig” så rammer det alligevel!
Er det “bare” fordi hun er træt?
Aktivitets niveauet er selvfølgelig en del større i bh, fremfor vs.
Jeg skælder ikke ud på noget tidspunkt, netop fordi jeg tænker hun er fuldstændig smadret.
Men frygter allerede, samtlige afhentninger