Leg efter børnehaven?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
7 svar
2 synes godt om
20. februar 2019

san

hvor meget leger i efter børnehaven med jeres barn, eller aktivere de sig selv? 

Herhjemme har jeg lidt dårlig samvittighed, hvis jeg ikke lige har tid eller lyst fordi jeg gerne ville sidde selv i 5 min inden man skal lave mad osv.. 

Hvirdan forgår jeres hverdag derhjemme?maktivere jeres børn sig selv og hvor gammel er de  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2019

Soonmom

Jeg har en der lige er fyldt 3 år og ikke sover lur.

Han er færdig og træt når han kommer hjem, så han har brug for at sidde og slappe af ved fjernsynet. Jeg ville da sagtens lege med ham og jeg har da overskud til dette, men det kan han ikke håndtere, så det ville klart være mit behov og ikke hans 

Anmeld Citér

20. februar 2019

san

Soonmom skriver:

Jeg har en der lige er fyldt 3 år og ikke sover lur.

Han er færdig og træt når han kommer hjem, så han har brug for at sidde og slappe af ved fjernsynet. Jeg ville da sagtens lege med ham og jeg har da overskud til dette, men det kan han ikke håndtere, så det ville klart være mit behov og ikke hans 

Hvad tid er i hjemme og hvor længe ser han så fjernsyn? 

Vi er allerede hjemme kl 15, så vi når både at slappe af med ipad eller fjernsyn, og gerne lege lidt.. Min dreng er 4,5 år...

Anmeld Citér

20. februar 2019

Strain

Jeg har 3 børn på 6 år, 5 år og 2 år, og vi er hjemme fra arbejde / institution omkring kl 15.30 hver dag. Så får de resten af deres madpakker / frugt og sidder lidt med det og et glas vand. Så ser de måske lidt tegnefilm eller også går vi udenfor og leger. Måske vi finder modeller voksen frem. Men, ja, jeg leger med mine børn frem til vi skal lave aftensmad, som en af dem så hjælper med.

Anmeld Citér

20. februar 2019

AnoMor

san skriver:

hvor meget leger i efter børnehaven med jeres barn, eller aktivere de sig selv? 

Herhjemme har jeg lidt dårlig samvittighed, hvis jeg ikke lige har tid eller lyst fordi jeg gerne ville sidde selv i 5 min inden man skal lave mad osv.. 

Hvirdan forgår jeres hverdag derhjemme?maktivere jeres børn sig selv og hvor gammel er de  

Jeg har en dreng på 3 1/2 år. Vi er hjemme fra arbejde/institution mellem 15:30 og 16:00. 

Han aktiverer mest sig selv. Men tager legetøj med ind i stuen aå jeg sidder ved siden af og snakker med ham mens han leger. Nogle gange vil han have jeg er mes og andre gange vil han bare lege selv. 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Soonmom

san skriver:

Hvad tid er i hjemme og hvor længe ser han så fjernsyn? 

Vi er allerede hjemme kl 15, så vi når både at slappe af med ipad eller fjernsyn, og gerne lege lidt.. Min dreng er 4,5 år...

Vi er Ca hjemme 15-15:30.

Så ser han fjernsyn, kommer og leger lidt og ser lidt fjernsyn igen indtil vi spiser 17:30 og så leger vi efterfølgende og slutter dagen af med 10 min fjernsyn for lige at få dem ned.

Det er først nu og i denne periode han ser så meget fjernsyn ellers har det aldrig sagt ham noget, men han er bare så træt efter børnehave. 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Konjac

Profilbillede for Konjac

Har leger vores børn rigtig meget med naboens børn når de kommer hjem. Ellers ser de nogle gange tegnefilm i maks 30 min også går de igang med at lege med hinanden. 

Efter aftensmad leger vi lidt. F.eks. Puslespil, brætspil, tegner, perler. Så må oprydningen efter aftensmaden vente til de er puttet  

Anmeld Citér

20. februar 2019

tossen93

Vi er hjemme mellem 16 og 16:30.  Så går jeg igang med aftensmaden, hvor hun går til og fra. Så leger hun, ser fjernsyn eller hjælper.  så er vi færdige med at spise kl. 18 ca. Og så rydder jeg op i køkkenet, og vi når at spille et spil inden hun så bliver gjort sengeklar, så hun er lagt i seng kl. 19:00-19:30. Hvor jeg også ofte går død, hvis ikke tøj vasken kalder..... Jeps, man har altid dårlig samvittighed overfor sine børn i hverdagen føler jeg��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.