Væske i ørene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. februar 2019

Lykkeligmoraltid

Profilbillede for Lykkeligmoraltid

Min dreng var til lægen for snart tre uger siden og der konstateret lægen han havde væske i ørene, han lider stadig meget af det er pjevset og har sådan feber on and off, derudover også haft tynd mave hele ugen men der er også tænder på vej. 

DP siger jeg skal banke i bordet da han kun sover lidt af gangen og er ked når han vågner, lægerne mener vi skal se tiden an.. men når det snart har stået på så længe med de ører ? 

Hvad pokker kan jeg gøre ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2019

Christabelle

Har du været ved ørelæge med ham? Min erfaring er at alm praktiserende læger ikke har så meget forstand på ørerne nemlig...Så hvis ikke du har været afsted, ville jeg få en tid hurtigst muligt... 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Soonmom

Jeg forstår ikke at du ikke har været til ørelæge endnu eller i det mindste ringet og snakket med en 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Fie85

Profilbillede for Fie85
Lykkeligmoraltid skriver:

Min dreng var til lægen for snart tre uger siden og der konstateret lægen han havde væske i ørene, han lider stadig meget af det er pjevset og har sådan feber on and off, derudover også haft tynd mave hele ugen men der er også tænder på vej. 

DP siger jeg skal banke i bordet da han kun sover lidt af gangen og er ked når han vågner, lægerne mener vi skal se tiden an.. men når det snart har stået på så længe med de ører ? 

Hvad pokker kan jeg gøre ?

Jeg ville tage forbi en ørelæge. Dernæst er det korrekt at de fleste læger ser tiden an da væsken sagtens kan forsvinde af sig selv. Jeg har et barn, der efter 6 måneder se tiden an fik lagt dræn og jeg har et andet barn, hvor væsken forsvandt i løbet af 3 måneder. Så jeg har prøvet begge dele. Men egen læge har ved begge børn anbefalet at få dem tjekket ved ørelægen. 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Lykkeligmoraltid

Soonmom skriver:

Jeg forstår ikke at du ikke har været til ørelæge endnu eller i det mindste ringet og snakket med en 

Fordi jeg lyttede til lægens råd ? 

Og så har de haft vinterferie lukket også. 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Lykkeligmoraltid

Fie85 skriver:

Jeg ville tage forbi en ørelæge. Dernæst er det korrekt at de fleste læger ser tiden an da væsken sagtens kan forsvinde af sig selv. Jeg har et barn, der efter 6 måneder se tiden an fik lagt dræn og jeg har et andet barn, hvor væsken forsvandt i løbet af 3 måneder. Så jeg har prøvet begge dele. Men egen læge har ved begge børn anbefalet at få dem tjekket ved ørelægen. 

Min den store har selv fået dræn i 2 gange. Og der så man os tiden an hos ørelægen så om det er lægen eller ørelægen der ser tiden an er vel lidt ligemeget da det er det samme udstyr min læge måler med som ørelægen gør.

Anmeld Citér

20. februar 2019

Lykkeligmoraltid

Christabelle skriver:

Har du været ved ørelæge med ham? Min erfaring er at alm praktiserende læger ikke har så meget forstand på ørerne nemlig...Så hvis ikke du har været afsted, ville jeg få en tid hurtigst muligt... 

Synes nu vires læger er gode hos ørelægen vil de os se tiden an siger han når han er så lille endnu 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Christabelle

Lykkeligmoraltid skriver:

Synes nu vires læger er gode hos ørelægen vil de os se tiden an siger han når han er så lille endnu 

Men hvis han bliver ved med at have meget ondt, så er det måske på tide at banke i bordet hos ørelægen så, som din DP siger...? 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Lykkeligmoraltid

Christabelle skriver:

Men hvis han bliver ved med at have meget ondt, så er det måske på tide at banke i bordet hos ørelægen så, som din DP siger...? 

Ja jeg ringer os idag når de åbner 

Anmeld Citér

20. februar 2019

xStinepigen

Tag til ørelægen med ham i stedet for. Men de ser som regel tiden an i 3 måneder, specielt hvis han lige har ligget syg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.