Tatovering- hjælp :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Når den ikke er større ville den kun tiltrække opmærksomhed tror jeg:-D Det kan vi ikke ha´. Jeg ved heller ikke, hvor godt det bliver at tatovere oven på de ar/strækmærker, men det skal jeg selvfølgelig ikke gøre mig klog på 

Hvis det er en ordentlig tatovør er det ikke noget problem. Kender flere der har fået dækket strækmærker på dem måde.

men hvis jeg skal vælge en af de 3 områder du siger. Så ville jeg sige midten. Men stadig svært når man ikke ved præcis hvordan motivet er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis det er en ordentlig tatovør er det ikke noget problem. Kender flere der har fået dækket strækmærker på dem måde.

men hvis jeg skal vælge en af de 3 områder du siger. Så ville jeg sige midten. Men stadig svært når man ikke ved præcis hvordan motivet er 

Ja det er selvfølgelig rigtigt nok. Det er også mere fordi det er så personligt, at jeg ikke lægger et billede op af det, jeg skal have lavet :-)  Men det er en aflang blomsterkrans. Oval, liggende ned. 

Jeg kan faktisk rigtig godt lide tatoveringer, der går ned fra siden af ballen/hoften eller hvad man kalder det og ned langs låret i siden- det ser super godt ud! Men da min er mere aflang end den er høj tror jeg ikke det vil fungere så godt desværre. 

Anmeld Citér

19. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Ja det er selvfølgelig rigtigt nok. Det er også mere fordi det er så personligt, at jeg ikke lægger et billede op af det, jeg skal have lavet :-)  Men det er en aflang blomsterkrans. Oval, liggende ned. 

Jeg kan faktisk rigtig godt lide tatoveringer, der går ned fra siden af ballen/hoften eller hvad man kalder det og ned langs låret i siden- det ser super godt ud! Men da min er mere aflang end den er høj tror jeg ikke det vil fungere så godt desværre. 

Det forstår jeg godt. Ville heller aldrig selv ligge billede af mine op  

det er svært at bedømme. Men følg din mavefornemmelse og konsulter dig med tatovøren. De har også en masse gode ideer og erfaringer 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Helloo

Anonym skriver:

Åh, jeg elsker ulvemotiver  Den er sikkert rigtig fin! Hvordan var smerten i det område sammenlignet med evt andre du måtte have? :-) 

Låret er klart for mig det værste sted.  Jeg har på lænden, ned af siden af maven og begge underarme. 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Anonym trådstarter

Louise6551 skriver:

Låret er klart for mig det værste sted.  Jeg har på lænden, ned af siden af maven og begge underarme. 

åh nej det mener du bare ikke 

Anmeld Citér

20. februar 2019

Helloo

Anonym skriver:

åh nej det mener du bare ikke 

Jo, havde lyst til at opgive efter den første streg haha 

Anmeld Citér

21. februar 2019

Rundtpågulvet

Ej, undskyld,  jeg er meget blufærdig og jeg tror altså at jeg ville føle at alle gloede på mit skridt, i stedet for tatoveringen  

Er du sikker på at det ikke bliver for intimt at have den højt oppe ? Jeg havde valgt siden af benet i stedet 

Anmeld Citér

27. februar 2019

Anonym trådstarter

Louise6551 skriver:

Jo, havde lyst til at opgive efter den første streg haha 

Jeg kan godt se, jeg er nødt til at bide det godt og grundigt i mig så, haha 

Anmeld Citér

27. februar 2019

Anonym trådstarter

Rundtpågulvet skriver:

Ej, undskyld,  jeg er meget blufærdig og jeg tror altså at jeg ville føle at alle gloede på mit skridt, i stedet for tatoveringen  

Er du sikker på at det ikke bliver for intimt at have den højt oppe ? Jeg havde valgt siden af benet i stedet 

Ej det bekymre mig nu ikke så meget :-) Jeg har en anden plan for siden af benet, så der skal den ikke side :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.