playhouse disney

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
7 svar
0 synes godt om
19. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

min søn på 16 mdr kan sidde foran fjernsyenet i flere timer og se tegnefilm, gider jeres små børn også det..??.

syntes det er tidligt at være så interesseret..

han sider bare musse stille og ser playhouse disney og siger se, engang imellem..

men han er nu så dejlig at se på og hvor er det hyggeligt at putte foran fjernsynet med ham..

var bare lige lidt nysgerrig om jeres gad det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Pia

karina22 skriver:

min søn på 16 mdr kan sidde foran fjernsyenet i flere timer og se tegnefilm, gider jeres små børn også det..??.

han sider bare musse stille og ser playhouse disney og siger se, engang imellem..

men han er nu så dejlig at se på og hvor er det hyggeligt at putte foran fjernsynet med ham..

Lærke elskede det da hun var lille og gør det stadig.

Når hun lige har brug for og geare ned, så ber hun om hun må se play house disney..

Og ja så er et så hyggeligt og ligge og sidde og hygge med dem imens..

Anmeld

19. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Pia skriver:

Lærke elskede det da hun var lille og gør det stadig.

Når hun lige har brug for og geare ned, så ber hun om hun må se play house disney..

Og ja så er et så hyggeligt og ligge og sidde og hygge med dem imens..

ja, det er sååå skønt.. jeg kender bare ikke nogen hvor deres børn var så små og ku sidde der en hel dag hvis han får lov..

Anmeld

21. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka er 2 år og han synes også, at Playhouse Disney er fantatisk, at sidde og kigge på. Vi bruger det gerne når han skal geare lidt ned når vi kommer hjem fra vuggestue og så når han er træt og ellers har brug for, at slappe lidt af

Anmeld

21. oktober 2009

Lise

Ooohh ja. Simon (2 år + det løse) elsker Manny manny (Handy Manny), kusse kusse (Sportakus) , movse (Mickey Mouse) og Pys (Peter Plys) og kan se på det i laaaaang tid i træk. Det er nemt at tænde det når man har travlt med mad, tøjvask, rengøring mv. da han ofte vil leges med eller ha mad nu, hvis han ser man er igang. Men jeg er da lidt nervøs for at han er/bliver et lille fjernsynsbarn. Heldigvis elsker han også at lege ude.

Da han var tre mdr gammel kunne han parkeres foran Teletubbies, så det er ikke noget nyt.

Anmeld

21. oktober 2009

TbCp

karina22 skriver:

Liva har også altid været glad for at se tv. Hvis hun fik lov kunne hun se den ene tegnefilm efter den anden fra hun står op til hun går i seng.
Det får hun dog ikke lov til

Yndlings tegnefilmene for tiden er Ice age... alle 3

Men det er meget forskelligt.

Jeg passede to sæt tvillinger engang, som var lige gamle. Det ene sæt tvillinger kunne komncentrere sig om tegnefilm max 10 min. hvor de andre kunne se en hel film.

Anmeld

21. oktober 2009

frk andreasen

min datter elsker playhouse disney. hun er 2,7 år hun kan osse sidde der i flere timer hvis det skulle være. hun har været intersseret i det siden hun var 18mdr ca hun elsker mickeys klub hus og uso.handy manny, sportakus.. små einsteien. hun er helt opslugt når det er der især mickey

Anmeld

21. oktober 2009

A.

ja mathinus er 16 mdr og han elsker at se det ...når han står op så tænder han tit med det samme tv for se det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.