Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det gør jeg.... eller det er ikke noget jeg har hver dag, men har tænkt over at jeg oftere har propper i ørende. Hvorfor ved jeg ikke.
Men der sker mange mærkelige ting med ens krop når man er gravid....
Kh Rikke 21+1
Jeg har læst, at man bliver mere tæt i næsen pga. den øgede blodmændge og da de organer er forbundne, så kunne det være en plausibel årsag...
Jeg har også næsten konstant propper i ørene - det er SÅ irriterende Men det lader til at der fandtes en naturlig forklaring...
Rosa
13+1
Jeg har bare i det ene øre, men det er ikke hele tiden- det kommer og går. Har prøvet at købe noget på apoteket som man kan skylle det med, men det hjælper hvertald ikke- så måske er det på grund af graviditet.....
Men skide træls er det hvertfald...
Kan det tænkes, at du har forhøjet blodtryk? Hvis man læser om prop i øret på nettet, man eksempelvis læse på http://www.sundhedslex.dk/prop-i-oeret.htm at de mest hyppige årsager til prop i øret er ophobning af ørevoks, forkølelse, allergi og flyrejse. Kan det tænkes, at det er ørevoks? I så fald kan du prøve et øreskyl - fjern ikke med vatpind, da man risikerer at skubbe ørevoksen længere ind i øret.
Håber ikke for dig, at det er tinitus eller meniere's sygdom Du bør tage til ørelægen, så du kan få undersøgt dine øre ordentligt.
Jeg har også meget større tendens til propper i ørene... Tror da på den med blodgennemstrømningen - det lyder ret logisk!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128