Søge friplads når jeg bor hos mine forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. februar 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Mig og min kæreste har valgt at gå hver til sit vi har 2 børn der går i børnehave. 

Jeg er tvunget til at flytte hjem i et værelse hos min mor og sted far så jeg kan spare op til et inskud til en leglighed. 

Men kan ikke finde ud af reglerne om jeg kan søge friplads til mine børn eller om min mors indkomst vil gå ind og forhindre det ? Hun skal jo ikke forsøge mine børn ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2019

AnoMor

anna111 skriver:

Mig og min kæreste har valgt at gå hver til sit vi har 2 børn der går i børnehave. 

Jeg er tvunget til at flytte hjem i et værelse hos min mor og sted far så jeg kan spare op til et inskud til en leglighed. 

Men kan ikke finde ud af reglerne om jeg kan søge friplads til mine børn eller om min mors indkomst vil gå ind og forhindre det ? Hun skal jo ikke forsøge mine børn ? 

Det kan du sagtens. Da jeg boede hos min mor fik jeg både friplads og ekstra tilskud osv. 

Reglerne gælder for om man lever som et potentielt ægteskabeligt forhold og det kan dine forældre af gode grunde aldrig være. Så du er safe 

Anmeld Citér

17. februar 2019

anna111

Profilbillede for anna111
AnoMor skriver:

Det kan du sagtens. Da jeg boede hos min mor fik jeg både friplads og ekstra tilskud osv. 

Reglerne gælder for om man lever som et potentielt ægteskabeligt forhold og det kan dine forældre af gode grunde aldrig være. Så du er safe 

Mange tak for svar 

Jeg var lige bange for at jeg ville være fanget hos mine forældre med 2 små børn i meget lang tid 

Anmeld Citér

17. februar 2019

AnoMor

anna111 skriver:

Mange tak for svar 

Jeg var lige bange for at jeg ville være fanget hos mine forældre med 2 små børn i meget lang tid 

Det skal du ikke være bange for. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.