Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
9 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. februar 2019

Anonym trådstarter

Jeg har fået ny læge, og jeg skulle ind pga jeg har en hærmoride. Jeg har før haft det, og dengang fik jeg en stikpille og noget creme at smøre på den. Men denne gang fik jeg svaret at de vil blive ved at komme og der var ikke så meget at gøre. Er det normalt at man ikke får noget behandling for det længere? Hærmoriden er rimelig stor og er rimelig irretende efter toriletbesøg, nogle gange skal jeg skubbe den lidt ind på plads pga den ellers bliver klemt og det føles som om man har noget siddende. Jeg gør mit for at undgå den bliver større, jeg hår ikke i gstreng, jeg spiser sundt og varieret kost, så jeg har ikke hård mave. 

Er der noget creme jeg måske selv kan købe uden recept? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Jeg har fået ny læge, og jeg skulle ind pga jeg har en hærmoride. Jeg har før haft det, og dengang fik jeg en stikpille og noget creme at smøre på den. Men denne gang fik jeg svaret at de vil blive ved at komme og der var ikke så meget at gøre. Er det normalt at man ikke får noget behandling for det længere? Hærmoriden er rimelig stor og er rimelig irretende efter toriletbesøg, nogle gange skal jeg skubbe den lidt ind på plads pga den ellers bliver klemt og det føles som om man har noget siddende. Jeg gør mit for at undgå den bliver større, jeg hår ikke i gstreng, jeg spiser sundt og varieret kost, så jeg har ikke hård mave. 

Er der noget creme jeg måske selv kan købe uden recept? 

Hvis den genere dig så meget kan du få sat elastikker på og blive henvist tænker jeg?  jeg ville lige tage fat i lægen en gang til.. 

Anmeld Citér

16. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvis den genere dig så meget kan du få sat elastikker på og blive henvist tænker jeg?  jeg ville lige tage fat i lægen en gang til.. 

Det sagde hun intet om, jeg spurgte om jeg ikke skulle have noget creme eller noget, men dertil sagde hun at flere vil bare dukke op, så det er spild af tid. Hun snakkede om opration, men dette syntes hun også var spild af tid 

Jeg syntes bare ikke jeg skal gå rundt med den hele livet sådan som jeg gør nu, og den går ikke bare væk af sig selv da jeg nu har haft den i snart 3 mdr 

Anmeld Citér

16. februar 2019

CC79

Jeg har haft en siden fødslen af mit første barn for 16 år siden. Jeg bruger aloe vera gel hver anden dag og det holder den i skak. Det har jeg gjort i en del år nu og min læge siger det er en god løsning. 

Anmeld Citér

16. februar 2019

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Jeg har haft en siden fødslen af mit første barn for 16 år siden. Jeg bruger aloe vera gel hver anden dag og det holder den i skak. Det har jeg gjort i en del år nu og min læge siger det er en god løsning. 

Det vil jeg helt sikkert prøve, hvor kan jeg købe det henne? 

Anmeld Citér

17. februar 2019

CC79

Anonym skriver:

Det vil jeg helt sikkert prøve, hvor kan jeg købe det henne? 

Det fåes i  Matas, Bilka og netbutikker der forhandler cremer og kosttilskud. Prisen kan variere meget afhængigt af mærket. Men det virker ens og er godt til mange andre ting.  Det køler, lindrer og heler og bruger det også til udslæt og myggestik.Kan virkelig anbefales. 

Anmeld Citér

17. februar 2019

Anonym trådstarter

CC79 skriver:

Det fåes i  Matas, Bilka og netbutikker der forhandler cremer og kosttilskud. Prisen kan variere meget afhængigt af mærket. Men det virker ens og er godt til mange andre ting.  Det køler, lindrer og heler og bruger det også til udslæt og myggestik.Kan virkelig anbefales. 

Det vil jeg smutte ud efter, mange tak 

Anmeld Citér

17. februar 2019

fehår

Ellers prøve enebærsalve! Jeg havde seriøst en hæmoride på størrelse med en vindrue efter en omgang Roskildesyge (jeg får dem primært af tynd mave ), og jeg prøvede alt: salve fra lægen, stikpiller, is. Så købte jeg enebærsalve i helsekostforretningen, og det var sgu et mirakelmiddel uden lige! 

Anmeld Citér

17. februar 2019

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Ellers prøve enebærsalve! Jeg havde seriøst en hæmoride på størrelse med en vindrue efter en omgang Roskildesyge (jeg får dem primært af tynd mave ), og jeg prøvede alt: salve fra lægen, stikpiller, is. Så købte jeg enebærsalve i helsekostforretningen, og det var sgu et mirakelmiddel uden lige! 

Mine kommer efter dage hvor jeg har været mere aktiv end jeg plejer  de plejer bare at gå væk af sig selv, men denne er godt nok kommet for at blive åbenbart  

Det er helt sikkert noget jeg vil prøve, nu hvor du  har haft så positive resultater med det  

Anmeld Citér

18. februar 2019

fehår

Anonym skriver:

Mine kommer efter dage hvor jeg har været mere aktiv end jeg plejer  de plejer bare at gå væk af sig selv, men denne er godt nok kommet for at blive åbenbart  

Det er helt sikkert noget jeg vil prøve, nu hvor du  har haft så positive resultater med det  

Det er vaseline-baseret og lugter ret kraftigt, så jeg tænkte bare, "Yeah right!" da jeg prøvede det første gang. Men det virkede 

Jeg håber, du finder noget, som hjælper for dig. Det er så træls at døje med!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.