Kommunikation i parforhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. februar 2019

Anonym trådstarter

jeg er i et forhold , der ikke kører specialt godt. Vores kommunikation er VÆK ! Jeg syntes den bedre halvdel er blevet meget ego, og deler ingenting. Planer , aftaler mm hvilket  jeg har rigtig svært ved at fungere i. Jeg har selvfølgelig prøvet at italesætte mit behov for mere info , men kommunikationen er røget i svinget. Jeg er på randen til at give op, syntes ikke det fungere med  arbejde , børn og hus og dertilhørende forpligtelser uden at kunne tale om tingene. Løsningen kunne være profeccionel hjælp,  men dette er desværre ikke en mulighed. Det virker efterhånden som om vi ser meget forskelligt på forhold , hvad der skal til for at få tingene til at fungere . Den ene del af mig ønsker at gå hvert til sit, men er bare ikke typen der giver op . Men hvornår er nok mon nok ? Kan man overhovedet lære at kommunikere ? Vi har kendt hinanden en menneskealder men i takt med tiden går, bliver kløften imellem os større .

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2019

B&J

Hvis det skete her ville jeg sende børne på weekend også få snakket ud Hele weekenden, hvis det ikke virker kan man jo gå til en par terapi. 

Og hvis ingen af delene virker ja så er jeres forhold desværre nok væk, for jeg kan godt forså du ikke kan lave med det, det må være rigtigt hårdt at skulle alt selv, også lige pludselig skal han et eller andet fordi han har planer osv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.