Tid til ny telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
5 svar
1 synes godt om
10. februar 2019

Anonym trådstarter

Jeg er en af dem som ikke køber ny telefon hvergang der kommer en ny men nu er tid kommet til af find en afløser til min nuværende telefon ( en IPhone 4’s fra 11) som har kørte uden problemer før den havde jeg en sony ericsson ( mener den hed xperia x10 mini pro) og jeg må værre ærlig og sige jeg ikke rigtig gået op i hvad der er sket i udvikling og derfor har jeg har hele ikke ladt mig fast på om det skal værre en IPhone igen og eks  hvilken eller om det skal værre en android og hviken så 

Spøgmål til jer hvad er et godt køb til en som mig der kun køber ny når telefon når den gamle ikke kan mere ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2019

2babygirls

Jeg har lige købt en Huawei P20 pro, og er ovenud tilfreds. Og så holder den enormt godt batteri 

Anmeld Citér

10. februar 2019

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg er prasis som dig skifter kun når det bliver apselut nødvendigt og denne gang har jeg købt en huawei p10 pro den har langt batteri tid og kan helt klart anbefales 

Anmeld Citér

10. februar 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Hvis det skal være Android, så tag evt. et kig på nogle af de mange nye Nokia modeller. De fås i mange prisniveauer og har en brugerflade meget tæt på standard Android så de performer ret fornuftigt selv i de billige udgaver.

Anmeld Citér

10. februar 2019

lottemusen

Jeg er en af dem som ikke køber ny telefon hvergang der kommer en ny men nu er tid kommet til af find en afløser til min nuværende telefon ( en IPhone 4’s fra 11) som har kørte uden problemer før den havde jeg en sony ericsson ( mener den hed xperia x10 mini pro) og jeg må værre ærlig og sige jeg ikke rigtig gået op i hvad der er sket i udvikling og derfor har jeg har hele ikke ladt mig fast på om det skal værre en IPhone igen og eks  hvilken eller om det skal værre en android og hviken så 

Spøgmål til jer hvad er et godt køb til en som mig der kun køber ny når telefon når den gamle ikke kan mere ??

Jeg har en Huawei P10 og er meget glad for den! 

Lite modellerne er ikke helt så gode, og pro er bedre end fx. P10 og P20

Anmeld Citér

19. februar 2019

Anonym trådstarter

Jeg takker for alle jeres svar jeg har ikke fået købt en ny endnu man er dog kommer så lang så jeg har kigge på en ONEPLUS 6 jeg skal dog først lige havde fund ud af om det er muligt at få mine ting med over på den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.