Underlig cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. februar 2019

Anonym trådstarter

Hejsa, de damer.

Jeg står i en lidt underlig situation, hvor min cyklus har været helt rundt på gulvet og jeg ikke kan finde hoved og hale i det.

Normalt kan jeg mærke min ægløsning meget tydeligt (som invaliderende smerte der varer i en times tid), men denne gang mærkede jeg slet ikke noget til den. Jeg vidste dog hvornår det sådan ca skulle være og manden og jeg har haft sex som normalt (hver 2-3 dag, efter lyst). Jeg er så efterfølgende blevet syg (influenza) og sex blev lagt lidt på hylden.

Så torsdag i sidste uge, lidt over en uge efter min forventede ægløsning, havde jeg en lille blødning, eller hvad man nu skal kalde det. Der var en plet blod på papiret da jeg tørrede mig og jeg tænkte ikke yderligere over det, men troede bare at det var min menstruation. Der skete dog ikke mere, bindet forblev rent.

I går (fredag) morges skete det så igen. En plet på papiret da jeg tørrede mig. Igen tog jeg bind på, men der skete ikke mere. Om aftenen havde vi så sex, men da vi var færdige blødte jeg en smule. Jeg tænkte igen ikke over det og tog bind på.

I morges var bindet så rent og jeg blev for alvor forvirret. Tog bindet af igen.

Her til aften er jeg så begyndt at bløde igen. Nok til at der kommer lidt på papiret når jeg tørrer mig, men ikke nok til at det kommer på mit bind.

Blodet er rødt og frisk.

Hvad pokker forgår der med min krop? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2019

Anonym

Kan det ikke ‘bare’ være dine slimhinder der er lidt sarte for tiden og derfor bløder lidt efter sex?

Også tænker jeg godt, at du i en enkelt cyklus bare ikke har mærket din ægløsning eller ikke har fået den.

Anmeld Citér

10. februar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan det ikke ‘bare’ være dine slimhinder der er lidt sarte for tiden og derfor bløder lidt efter sex?

Også tænker jeg godt, at du i en enkelt cyklus bare ikke har mærket din ægløsning eller ikke har fået den.

Det kunne det godt være, men hverken første gang (torsdag d 31/1) eller anden gang (fredag d. 8/2) havde vi haft sex. Men kan de godt begynde at bløde af sig selv, hvis de er sarte?

Jeg har aldrig prøvet at springe en ægløsning over før, men det kan da godt være at det er det der er sket, for jeg burde også få min menstruation nu her ( efter forventet ægløsning), men der har ikke været noget siden vi havde sex.

Jeg tog en test fredag og den var negativ, så jeg er ikke gravid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.