At gå fra hinanden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.007 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. februar 2019

Anonym trådstarter

Puha

Det går rent sagt af helvede til og har gjort det længe  vi har været parterapi men det går ikke 

OM vi skulle gå fra hinanden hvad sker der så efterfølgende?

Aftaler man selv hvordan man deler børnene? Hvad med økonomi? - jeg kn mærke jeg vild gerne vide det hele 

vi har 2 børn under 5 år 

- jeg er desværre sosu så pengene er små, og vi er ikke gift 

er så bange for jeg kun har råd til en lille bitte lejlighed et dårligt sted væk fra hvor de går i vuggestue og BH - Jeg vild helst ikke tage dem ud og ha fundet et nyt sted 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2019

Babilooo

https://moedrehjaelpen.dk/holdepunkt/viden-og-raad/barns-bopael-ved-skilsmisse-raadgivning/

Anmeld Citér

9. februar 2019

Babilooo

Hvis I ikke er gift tager I jo hver jeres formue eller penge med jer. 

Man behøver ikke involvere statsamtet. Hvis I kan blive enige om nogle gode aftaler på skrift ifht fordeling af tiden med børnene og hvem der beholder jeres hus/lejlighed er det jo fint.

Men husk st tænke på børnenes tarv ifht at blive flyttet ud af institution osv. Jeg tror hvis far kan blive boende med dem i deres gamle hjem og de kan gå i deres institution at han har en god sag mht at blive bopælsforældre.. men det afhænger jo også af hvilket forhold de har til ham og dig.

Anmeld Citér

9. februar 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Hvis I ikke er gift tager I jo hver jeres formue eller penge med jer. 

Man behøver ikke involvere statsamtet. Hvis I kan blive enige om nogle gode aftaler på skrift ifht fordeling af tiden med børnene og hvem der beholder jeres hus/lejlighed er det jo fint.

Men husk st tænke på børnenes tarv ifht at blive flyttet ud af institution osv. Jeg tror hvis far kan blive boende med dem i deres gamle hjem og de kan gå i deres institution at han har en god sag mht at blive bopælsforældre.. men det afhænger jo også af hvilket forhold de har til ham og dig.

Jeg vild ikke sige han ikke elsker de børn, men de er ihvertfald ikke hans første prioritet  det handler om han og hans arbejde - Et af vores skænderi vi ofte har er han synes 6 ugers ferie på et år er for meget 

Jeg tager af dem og alt det praktiske - 

Men jeg kan ikke blive boede vi vores hus 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.