Hvilket gymnasium gik I på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2019

mmerle

Uha, havde godt nok ikke lige den vinkel med, at dette var et led til at få afsløret sin identitet (flere profiler herinde har jo profilbilleder, så troede ikke alt var så hemmeligt) men helt fair 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2019

Dorthe1986

Men hvis man ikke ønsker at dele hvor man gik i gymnasiet, kunne man så ikke blot springe tråden over og tænke  at den jo så er henvendt til dem, der gerne vil fortælle det?

Jeg gik på Odense Tekniske Gymnasium 2003-2006  

Anmeld Citér

7. februar 2019

Fitmommyherning

Jeg gik på Sønderborg Statsskole fra 05-08..

Anmeld Citér

7. februar 2019

Tommelise

Dorthe1986 skriver:

Men hvis man ikke ønsker at dele hvor man gik i gymnasiet, kunne man så ikke blot springe tråden over og tænke  at den jo så er henvendt til dem, der gerne vil fortælle det?

Jo, det kunne man da sagtens, men der sker vel ikke noget ved at gøre opmærksom på, at der nok er mange, der ikke vil svare.

Anmeld Citér

7. februar 2019

Loa

Morogbarn skriver:

For hver personlig/privat oplysning du giver herinde, bliver det nemmere og nemmere at gætte, hvem du er. Man kan jo læse dine tidligere indlæg igennem og gennem dem danne sig et billede af, hvem du er.

Hvis man eksempelvis i forskellige tråde herinde opgiver sine børns navne, deres fødselsdage, hvilken by man bor i og hvilken gymnasie, man har gået på, så er feltet altså væsentligt snævret ind - især hvis man kender dig i forvejen.

Det er der måske nogen, som er ligeglade med, men det har jeg ikke. 

Så må du være noget nær en kendis eller kongelig hvis du regner med at nogle vil gå SÅ meget op i at finde ud af hvem du er at de vil gennemgå tidligere tråde og så videre....

Anmeld Citér

7. februar 2019

Tommelise

Loa skriver:

Så må du være noget nær en kendis eller kongelig hvis du regner med at nogle vil gå SÅ meget op i at finde ud af hvem du er at de vil gennemgå tidligere tråde og så videre....

Nej - men nu er det altså ikke os alle, der er vokset op i en storby.

Jeg er vokset op i en lille flække, hvor alle kender alle.

Hvis jeg selv "mødte" en herinde, som jeg havde mistanke om, at jeg kendte - ja så ville jeg gå tilbage og se tidligere indlæg.

Det behøver man ikke være kendis eller kongelig for.

Jeg kunne aldrig drømme om at have et profilbillede herinde, som du f.eks. har.

Men jeg har ikke problemer med, at andre vælger det.

Anmeld Citér

7. februar 2019

Loa

Tommelise skriver:

Nej - men nu er det altså ikke os alle, der er vokset op i en storby.

Jeg er vokset op i en lille flække, hvor alle kender alle.

Hvis jeg selv "mødte" en herinde, som jeg havde mistanke om, at jeg kendte - ja så ville jeg gå tilbage og se tidligere indlæg.

Det behøver man ikke være kendis eller kongelig for.

Jeg kunne aldrig drømme om at have et profilbillede herinde, som du f.eks. har.

Men jeg har ikke problemer med, at andre vælger det.

Nu er jeg nok også bare “ældre” herinde, fra dengang hvor man følte man kendte hinanden lidt. 

Nu er alting dælme så upersonligt og med konstante udskiftninger og anonyme, lægger sgu lidt en dæmper på siden.

Anmeld Citér

7. februar 2019

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeps jeg er nemlig mega kendt og VIP.

Synes, du har en ret nedgørende debattone, så dig gider jeg faktisk ikke spilde mere tid på. Måske er det pga. sådan nogen som dig, at folk ikke gider at have profiler herinde mere.

Over and out 

Anmeld Citér

7. februar 2019

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Min svar var egentlig også bare ment som en mulig forklaring til ts, da der på daværende tidspunkt ikke var kommet nogen svar til hendes indlæg. Helt fint, at hun spørger 

Anmeld Citér

8. februar 2019

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

VUC i Aalborg fordelt over 3 forskellige år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.