hvordan forstår I dette?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2019

321

Anonym skriver:

ja, som overskriften siger, hvordan vil I forstå denne tekst?

da påsken jo falder 18-22 april i år, har mor så samvær i april i år eller ej?

Ja. Jeg læser det som at når far har barnet i påsken 2019 så har mor lov til at have weekendsamvær i april. Men I 2020 hvor mor har barnet i påsken, der har mor ikke barnet på weekend samvær i april.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2019

Mort3

Anonym skriver:

ja, som overskriften siger, hvordan vil I forstå denne tekst?

da påsken jo falder 18-22 april i år, har mor så samvær i april i år eller ej?

For at jeg kan svare så er jeg nødt til at vide om barnet bor hos mor eller far?

Og hvordan falder samværet ify. Hvem har barnet i hvilke weekender. Altså har mor hver 4 lørdag i lige uger eller ulige for det har jo betydning for om hun får samvær i april. Hvornår har hun sæmvær næste gang? 

Anmeld Citér

30. januar 2019

Anonym trådstarter

Mort3 skriver:

For at jeg kan svare så er jeg nødt til at vide om barnet bor hos mor eller far?

Og hvordan falder samværet ify. Hvem har barnet i hvilke weekender. Altså har mor hver 4 lørdag i lige uger eller ulige for det har jo betydning for om hun får samvær i april. Hvornår har hun sæmvær næste gang? 

barnet bor hos far og skal efter 4 ugers rullet være hos moren 12-14 april

Anmeld Citér

31. januar 2019

Mort3

Anonym skriver:

barnet bor hos far og skal efter 4 ugers rullet være hos moren 12-14 april

Så har moren samvær i den weekend 12. til 14. April som er hendes normale samvær weekend. Påsken tæller ikke palmesøndag i denne henseende. Så i åødette år har påsken ingen indflydelse på samværet i de normale weekender. Far har hende i påsken, hvilket heller ikke er i indflydelse med påsken som sådan, da samværet alligevel ville ligge der, da. Mor kun har hver 4. weekend. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.