Penicillin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

894 visninger
6 svar
3 synes godt om
29. januar 2019

MorTil3+

hvad gør man når ens barn ikke vil spise sin penicillin??? Vores dreng på snart 4 har lungebetændelse og mellemørebetændelse og kan ikke indtage medicinen ligemeget hvad jeg putter det i. Han brækker sig med det samme. Skal man så indlægges eller hva gør man? Han har oveni det andet fået øjenbetændelse i dag. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2019

Bibi 1234

Øv! Ring og spørg lægen. Måske han kan prøve en anden variant.

Anmeld Citér

29. januar 2019

1518

Er det piller eller mikstur, han har fået?

Anmeld Citér

29. januar 2019

MorTil3+

Vi har prøvet begge dele, han er småtspisende i forvejen og har refluks så han kaster nemt op. Her mens han har været syg har han spist en frugtstang (lidt svært at blande) og æg (kogte).

Anmeld Citér

29. januar 2019

1518

Hvad med yoghurt? Flødeis? Risifrutti? Man kan få drikkeyoghurt i klemmepose - der kan man evt. tilsætte miksturen direkte i posen? I min verden bortfalder alle regler om sukker osv., når det handler om at få medicin i dem - især når det drejer sig om lungebetændelse. 

Anmeld Citér

29. januar 2019

MorTil3+

1518 skriver:

Hvad med yoghurt? Flødeis? Risifrutti? Man kan få drikkeyoghurt i klemmepose - der kan man evt. tilsætte miksturen direkte i posen? I min verden bortfalder alle regler om sukker osv., når det handler om at få medicin i dem - især når det drejer sig om lungebetændelse. 

Har prøvet alt snart, nu prøver vi en anden is her om lidt og så giver jeg op hvis ikke det virker. Har snakket med læge i dag og skal ringe igen i morgen tidlig med en status.  

Anmeld Citér

31. januar 2019

1518

MorTil3+ skriver:

Har prøvet alt snart, nu prøver vi en anden is her om lidt og så giver jeg op hvis ikke det virker. Har snakket med læge i dag og skal ringe igen i morgen tidlig med en status.  

Hvordan går det med ham?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.