Min datter har feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

896 visninger
9 svar
5 synes godt om
28. januar 2019

Mo9ca:)

I ca. Et døgns tid har min datter haft feber konstant. Men min kæreste og jeg er uenige, om hun skal tilbydes vand imens hun sover. Feberen har ligget på mellem 39,0-39,8 det sidste døgns tid. Er der nogen som VED om hun skal vækkes fra sin søvn eller kun skal tilbydes vand når hun vågner?

Mvh. Monica

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2019

Sprit25

Hvis du havde feber og blev vækket for at få ordre på at drikke, hvordan ville du reagerr 

Lad hende sove

Anmeld Citér

29. januar 2019

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87
Mo9ca:) skriver:

I ca. Et døgns tid har min datter haft feber konstant. Men min kæreste og jeg er uenige, om hun skal tilbydes vand imens hun sover. Feberen har ligget på mellem 39,0-39,8 det sidste døgns tid. Er der nogen som VED om hun skal vækkes fra sin søvn eller kun skal tilbydes vand når hun vågner?

Mvh. Monica

Jeg ved ikke hvad der er det rigtige at gøre. Men jeg ville ikke vække børn for at give dem vand. 

Jeg tænker det bare at det er vigtigt at tilbyde vand(måske saft), i barnets vågne timer. Eller på anden måde få noget væske i hende, fx frugt. 

Anmeld Citér

29. januar 2019

AlwaysAno

Jeg ville aldrig vække nej. 

Anmeld Citér

29. januar 2019

1518

Søvn er også rigtig vigtig, når man er syg, så jeg ville bestemt ikke vække. 

Anmeld Citér

29. januar 2019

Birthdaybaby

Jeg ser ikke nogen grund til at vække et sovende barn. 

Anmeld Citér

29. januar 2019

MinC

Det må komme an på en vurdering af almentilstanden. Er hun meget skidt og vil sove det meste af dagen, har hun sovet mange timer i streg, har hun ikke nok våde bleer i døgnet og drikker hun ikke nok, når hun er vågen, så ville jeg helt klart vække hende! 

Anmeld Citér

29. januar 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica
Mo9ca:) skriver:

Mvh. Monica

Jeg ville lade hende sove - så længe hun får tilbudt vand ofte når hun er vågen, så tror jeg ikke I skal være bekymret  God bedring til den lille mus 

Anmeld Citér

29. januar 2019

Soonmom

Lad hende sove, søvn er vigtigt i forhold til at komme sig fra sygdomme

Så længe hun har våde bleer og har vågne timer, så ville jeg ikke vække (og det ville jeg faktisk ikke alligevel, men hvis hun ikke havde våde bleer og var vågen ville jeg istedet ringe til lægen så hun kunne blive indlagt med drop) 

Anmeld Citér

29. januar 2019

Mo9ca:)

Det som I siger er også det jeg gør. Hendes far har bare været bange for at hun dehydrerer, men det gør hun ikke da hun har våde bleer. Så jeg har fået ham overbevist om, at han ikke behøver hælde vand i hende når hun sover. Tusind tak for jeres hjælp

Mvh. Monica

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.