Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja som overskriften siger.
Vil man få besked hvis de modregner i ens kontanthjælp ? Eller gør de det bare ??
Sagen er den jeg har modtaget nogle små ferie oenge og jeg har mailet til kommunen len har intet hørt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Ja som overskriften siger. Vil man få besked hvis de modregner i ens kontanthjælp ? Eller gør de det bare ?? Sagen er den jeg har modtaget nogle små ferie oenge og jeg har mailet til kommunen len har intet hørt
Som udgangspunkt ja, men der kan være forskel fra kommune til kommune og travlheden.
Møghe skriver: Som udgangspunkt ja, men der kan være forskel fra kommune til kommune og travlheden.
Ok måske de først når at modregne det senere
Anonym skriver: Ok måske de først når at modregne det senere
Det skal modregnes i den periode, som det skal dække. Ellers får du et tilbagebetalingskrav
Møghe skriver: Det skal modregnes i den periode, som det skal dække. Ellers får du et tilbagebetalingskrav
Det er noget jeg modtog i starten af januar og keg skrev så straks til kommunen da man jo har oplysningspligt men har ikke modtaget noget fra dem efterfølgende fra dem at det er modtaget eller at de vil tage dem fra min kontanthjælp her den 1
Jeg har lige modtaget udbetalings meddelse og de trækker dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128