Nogen som har været på nupo kur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

435 visninger
6 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2019

Anonym trådstarter

har i gode erfaringer med at kickstarte slanke kuren med nupo ? Jeg har hørt man skal passe på da man kan risikere at tage hele møget på igen hvis man ikke ændre sin madvaner bagefter... 

hvor meget tabte i jer på nupo hvis i har været på det ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

har i gode erfaringer med at kickstarte slanke kuren med nupo ? Jeg har hørt man skal passe på da man kan risikere at tage hele møget på igen hvis man ikke ændre sin madvaner bagefter... 

Yeps det har jeg i perioder... Nupo hjælper på den måde at mængden af behov for mad bliver mindre. Du skal selvfølgelig være opsat på at følge nupo kuren og derefter spise sundere. Jeg har tabt Ca 15 kg på det og så har jeg gradvist erstattet en shake med et sundt måltid. Synes det er en god kickstarter og supplement til at føre dig på en sundere livsstil. For at få lidt ekstra kalorier kan du sagtens blande shaken med skummetmælk det gør den altså bare lidt mere lækker 

Anmeld Citér

28. januar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Yeps det har jeg i perioder... Nupo hjælper på den måde at mængden af behov for mad bliver mindre. Du skal selvfølgelig være opsat på at følge nupo kuren og derefter spise sundere. Jeg har tabt Ca 15 kg på det og så har jeg gradvist erstattet en shake med et sundt måltid. Synes det er en god kickstarter og supplement til at føre dig på en sundere livsstil. For at få lidt ekstra kalorier kan du sagtens blande shaken med skummetmælk det gør den altså bare lidt mere lækker 

Ok for nu har jeg været på den i 5 dage hvor keg så bare har spist aftensmad i mindre portioner om aften med min familie  og har tabt omkring halv kilo 

Anmeld Citér

28. januar 2019

Waller

Altså jeg giver ikke meget for det nupo fis. Jeg har selv tabt 15 kg. Det eneste jeg gjorde var at skære mængden af mad ned. Det virker. Det andet virker oftes kun kortvarigt 

Anmeld Citér

28. januar 2019

Anonym trådstarter

Altså jeg giver ikke meget for det nupo fis. Jeg har selv tabt 15 kg. Det eneste jeg gjorde var at skære mængden af mad ned. Det virker. Det andet virker oftes kun kortvarigt 

Jeg kan bare mærke det tager min trang til søde sager osv... er meget afhængig af sukker og har ikke rørt det i 5 dage nu ok har spist en musli bare pga lav blodsukker men ellers holdt mig helt væk fra sukker 

Anmeld Citér

28. januar 2019

Babilooo

Hvis du har en blender er grønsagssmothies et bedre alternativ.  

Din craving efter slik/ sukker stilner af hvis du ikke spiser sukker. Du må ikke gå sukkerkold så ha eventuelt nødder/ mandler/ gullerødsstænger med i tasken. Musli og peoteinbarre gør ikke noget godt.

Anmeld Citér

28. januar 2019

Sandratoft

Anonym skriver:

Jeg er lige startet i torsdags, hvis du har lyst, kan du skrive til mig, og så kunne vi følges, motivere hinanden, komme med gode tips osv osv

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.