MVL skriver:
Okay 
Må indrømme jeg har lidt betænkligheder om jeg overhovedet skal starte med cremen
Har ikke lyst til de "vilde" bivirkninger hvis det alligevel ikke virker..
Nu ved jeg heller ikke med sikkerhed om jeg overhovedet mangler progesteron, men jeg har bare oplevet en del bio efterhånden, meget tidligt dog!
Men har en regelmæssig menstruation og ingen pletblødning
Hvor meget creme tog du på dagligt?
Og tak fordi du gider tage dig tid til at svare mig 
Det forstår jeg godt. Man bliver bare så satans desperat når kroppen bare ikke vil samarbejde.
Jeg tog en “fingerdup” på hvert håndled (indersiden) om morgenen. 
Denne gang, hvor jeg oplevede min nu 3. bio, tog jeg ind på Holbæks GYN/obs afdeling mellem 8 og 9, så snart jeg havde set den første brune plet. De har en politik med, at man kan komme i det tidsrum at blive scannet, hvis man har oplevet blødning tidligt i graviditeten.
Jeg tog ikke derind med håb, men for at finde en eller anden slags svar, noget jeg kan arbejde med. Det gjorde jeg også, sort of, i hvert fald.
Jeg fik bekræftet, at min slimhinde ikke var så tyk som man ville forvente. Den var 6 mm og “trelaget”, hvilket den normalvis er før ægløsning. Det er altså ikke særligt foreneligt med en blivende graviditet, hvilket igen støtter min mistanke om, at jeg danner for lidt progesteron, som er det hormon der i sekretionsfasen inducerer modning af slimhinden til at modtage og holde på et lille embryo.
Så, det kan du da i hvert fald overveje at gøre, hvis du gerne vil have en slags svar. Hvis ikke du selv kan tolke på det, de fortæller dig, så rapportér gerne tilbage, så kan vi sparre.
Tager du, by any chance, perikon? Eller noget “rigtig” medicin?