Hvad så I på scanning 5+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.581 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg blev scannet hos egen læge i dag pga. usikkerhed om hvor langt jeg er. Han sagde at jeg nok er 5+3/5+4 i dag. 

På scanningen kunne man se en rund bobbel (blommesækken) og vi kunne også se en lille prik inden i.

må jeg se billeder af jeres tidlige scanning? Så I det samme?

synes det virker vildt hvis blommesækken allerede skulle være væk og at der skulle være tydeligt foster og hjerteblink om nogle dage! :-O

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2019

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Vi så en fostersæk med en blommesæk i,som er det man skulle kunne se i uge 5.

Anmeld Citér

25. januar 2019

xStinepigen

Anonym skriver:

Hej.

Jeg blev scannet hos egen læge i dag pga. usikkerhed om hvor langt jeg er. Han sagde at jeg nok er 5+3/5+4 i dag. 

På scanningen kunne man se en rund bobbel (blommesækken) og vi kunne også se en lille prik inden i.

synes det virker vildt hvis blommesækken allerede skulle være væk og at der skulle være tydeligt foster og hjerteblink om nogle dage! :-O

Der sker rigtig meget, på meget få dage i starten af en graviditet. Jeg blev scannet i uge 4+ ? ( havde ikke haft mens i 3 måneder så anede ikke hvor langt jeg kunne være) der kunne min læge ikke engang finde en opklaring, en uge senere var der blommesæk, en prik og opklaring, to uger efter begyndte dne så småt at ligne noget der havde arme agtige ting, hjerteblink osv . Kannikke huske præcist hvor langt jeg var, men købte en scanning da jeg skulle være i uge  10, men var I uge 11 ifølge scanningen . Og godt jeg gjorde det, ellers havde min nakkefoldsscanning ligget i uge  15. 

Anmeld Citér

26. januar 2019

Camillos

Hej.

Her er et billede da jeg var omkring uge 5 i første blivende graviditet.. 5,3 millimeter var blommesækken  6+4 er det andet billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.