Røde tørre pletter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. januar 2019

Anonym trådstarter

Min søn på 6 har fået nogle røde tørre pletter på arme og ben. Det ligner lidt psoriasis. Det klør ikke. Det startede med en plet på størrelse med en 2-krone, troede det var tør hud, men nu har det udviklet sig lidt flere plette rundt omkring. Jeg regner ikke med at det smitter, da han har været i bad med sin søster og hun har ikke fået det. 

Nogen ide til hvad det kan være. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2019

Septemberbarn2018

Profilbillede for Septemberbarn2018
Mor til 2 dejlige piger på 6 og 15 år

Børneeksem måske?

Min datter har børneeksem på begge sine håndled og en del af underarmene. Huden er meget tør (og kunne godt minde om psoriasis), hvis hun ikke sørger for at smøre det.

Anmeld Citér

25. januar 2019

Bissen

Jeg tænker også en form for atopisk eksem. Jeg har det selv og får små tørre pletter forskellige stedet på kroppen  

Anmeld Citér

25. januar 2019

Lefrica

Profilbillede for Lefrica
Anonym skriver:

Min søn på 6 har fået nogle røde tørre pletter på arme og ben. Det ligner lidt psoriasis. Det klør ikke. Det startede med en plet på størrelse med en 2-krone, troede det var tør hud, men nu har det udviklet sig lidt flere plette rundt omkring. Jeg regner ikke med at det smitter, da han har været i bad med sin søster og hun har ikke fået det. 

Nogen ide til hvad det kan være. 

Jeg tænker også børneeksem - se evt mit tidligere indlæg hvor jeg søgte gode råd til min datters børneeksem, der er virkelig nogle guldkorn 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.