Årh ha!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. januar 2019

Anonym trådstarter

Jeg er gået 3 dage over tid! Uden nogle sådan rigtige symptomer. 

Jeg har en pco ligende tilstand, men har altid haft regelmæssig mens, og også ægløsning. 

Min cyklus ligger på 31 dage, der er dog nogle få gange jeg først får min mens på dag 33, men de gange har jeg altid pletblødt på dag 32, og smerter også. 

Denne gang er dag 33 nu ved at gå held, og stadig intet, jeg har ikke ømme bryster, ingen smerter, ja ingenting! 

Udover lidt hovedepine, niv og jag i underlivet og hedeslag. Så er der intet. 

Jeg tør næsten ikke at tage en g test, da alle gange hvor jeg har troet jeg var måske gravid, har det altid været modsat. Og mens er kommet når jeg lige har købt ... 

hvor længe syntes i jeg skal vente før jeg tager en test? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2019

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Jeg er gået 3 dage over tid! Uden nogle sådan rigtige symptomer. 

Jeg har en pco ligende tilstand, men har altid haft regelmæssig mens, og også ægløsning. 

Min cyklus ligger på 31 dage, der er dog nogle få gange jeg først får min mens på dag 33, men de gange har jeg altid pletblødt på dag 32, og smerter også. 

Denne gang er dag 33 nu ved at gå held, og stadig intet, jeg har ikke ømme bryster, ingen smerter, ja ingenting! 

Udover lidt hovedepine, niv og jag i underlivet og hedeslag. Så er der intet. 

Jeg tør næsten ikke at tage en g test, da alle gange hvor jeg har troet jeg var måske gravid, har det altid været modsat. Og mens er kommet når jeg lige har købt ... 

hvor længe syntes i jeg skal vente før jeg tager en test? 

Jeg ville teste. Nogle gange kan man komme til at holde mens tilbage, hvis man går og håber på en graviditet. Jeg har selv gjort det. Jeg blev selvfølgelig skuffet over den negative test, men så kom mens altid kort tid efter. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.