Bryllups reminder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

Mum33

Vi skal holde bryllup til sommer, og da det er i sommerferien overvejer vi allerede nu at sende en "reminder" ud til gæsterne om at booke datoen. Har hørt om nogle der havde sendt en magnet til køleskabet ud til gæsterne hvor der stod "husk bryllupd d. ....." osv. Kan ikke rigtigt finde dem på nettet. Nogen der ved hvor man kan få dem?

Nogle gode erfaringer eller sjove ideer til hvordan man får folk påmindet om bryllup i god tid. Syntes det er lidt tidlig at sende invitationer ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

oo

orv den med magneterne er da supersmart! du kan sikkert selv lave dem med panduro ting

jeg kan huske der blev en masse pyllermyller i familien da min mor skulle giftes sidste sommer, de nølede simpelthen så meget med at sende invitationer ud - fordi de jo "havde sagt datoen for længe siden" - at flere gæster blev dybt fornærmede fordi de troede de ikke var inviteret alligevel. så thumps up for en bryllupsreminder!

Anmeld

19. oktober 2009

Junibæbs2013

Man kan lave de magneter direkte inde på www.vistaprint.dk - nogle gange skal man kun betale for porto. Jeg synes, det er en nemmere løsning end at lave dem selv.

Du skal dog lige passe på, at du ikke laver skriften for lille - det har jeg læst om flere, der har klaget over når de har modtaget dem. Så er det næsten bedre at lave et meget kort budskab og så skrive det med store bogstaver i en let-læselig skrifttype.

Anmeld

19. oktober 2009

tascia

prøv at kigge på www.bryllupsklar.dk den gav mig god inspiration da jeg skulle giftes.

ellers er der en amerikans hjemmeside der hedder www.theknot.com der er millioner af billeder til inspiration

prøv at google save the date i stedet for at fordanske det, er ret sikker på der dukker noget op så!

Anmeld

19. oktober 2009

Tut

Da vi blev gift i maj i år brugte vi denne side til ALT...

Invitationer, bordkort, festprogram, menu mm.

http://www.calligraphen.dk/

Anmeld

19. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Da vi blev gift, bookede vi også datoen, så snart vi havde fundet den. Senere skrev vi så invitationer

Det var godt, for vi havde næsten ingen der ikke kunne komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.