Rygestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. januar 2019

Anonym trådstarter

Kom med jeres bedste råd ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Viljestyrke. Ærligt. 

Jeg vågnede op fredag morgen og tænkte “har ikk flere smøger. Fuck det jeg gider ikke mere” det er nu 8 mdr siden og er stadig røgfri og savner det ikke 

Anmeld Citér

18. januar 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Jeg har røget i 14 år, og da jeg gerne ville stoppe, gik jeg og sagde til mig selv "føj det smager og lugter ulækkert.. Det er ulækkert og det er dyrt".. Efter 1 år (havde nok godt kunne det før) havde jeg overbevist min hjerne om, at det var ulækkert, og jeg stoppede fra den ene dag til den anden - endda midt i et vægttab.. 

Har røget et par sig engang imellem for sjov, men har aldrig haft lyst til en hel smøg igen, og jeg tænker slet ikke over det i hverdagen.. Heller ikke engang når min kæreste står ved siden af mig og ryger

Anmeld Citér

18. januar 2019

FruStolpe

Anonym skriver:

Beslut dig for at dit liv er mere værd, at du er mere værd 

Og så bare stop  

Anmeld Citér

18. januar 2019

Anonym

Anbefaler bogen "endelig ikke-ryger". Jeg havde i et halvt års tid fået mindre og mindre lyst til det, men selvom jeg synes det var ulækkert og lugtede kunne jeg bare ikke hamle op med afhængigheden. Så jeg læste bogen på ca. 2 uger og undervejs i processen fik jeg endnu mindre lyst og da den sidste skulle tændes, var det en lettelse da den røget færdig. Så den anbefaler jeg - hvis man har lyst samtidig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.