Ku du finde på at tage en blaffer op?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ku du finde på at tage en blaffer op?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.095 visninger
15 svar
12 synes godt om
18. januar 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Måske et mærkeligt spørgsmål, men ja ku du finde på at tage en blaffer op og køre?

Hvis ja, hvorfor?

Hvis nej, hvorfor ik? Vh Stine 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2019

Tystys14

StineW79 skriver:

Måske et mærkeligt spørgsmål, men ja ku du finde på at tage en blaffer op og køre?

Hvis ja, hvorfor?

Hvis nej, hvorfor ik? Vh Stine 

Nu har jeg trykket kommet an på hvem. Men vil siger jeg ville ALDRIG gøre det med børn i bilen kun når jeg er alene og så er jeg nok lidt mærkelig men ville kun gøre det med kvinder ikke mænd. 

Anmeld Citér

18. januar 2019

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Godt nok ikke en blaffer, men jeg har engang kørt en ung fyr til banen.. Han var gået kold midt på cykelstien efter en druktur.. Han var yderst venlig og voldsomt meget fuld .. Havde da mine betænkligheder, da jeg ikke vidste, hvad han kunne finde på, men han var som sagt virkelig venlig.. 

Med en decideret blaffer vil jeg sige, at det bestemt kommer an på, hvem det er.. Vil desværre nok mest vælge en kvinde, men skal ikke kunne sige, at jeg ALDRIG ville køre en mand et sted hen 

Anmeld Citér

18. januar 2019

idontknow

Ja det kunne jeg, men det kommer også meget an på blafferen. 

Jeg har engang gjort det d 23 dec for 2 år siden, jeg skulle fra Nyborg til Slagelse og fandt denne unge pige ved afgørelsen ved Nyborg der stod med en guitar og en taske. 

Hende tog jeg med, hun var 19 år og havde ikke råd til at komme med toget hjem til sin mor til jul, så hun håbede en kunne tage hende med og havde stået der jeg fandt hende i 5 timer. Hun var heldig hun også skulle til Slagelse :-) så hun skulle kun gå 3 km fra hvor jeg skulle hen. 

Hun fik mit navn, og efter nytår fandt hun mig på facebook, hvor hun skrev meget gerne ville betale halvdelen af broafgiften. Dette takkede jeg pænt nej tak til, da jeg jo skulle betale det samme lige meget hvad :-) 

Anmeld Citér

18. januar 2019

FruStolpe

Mit svar var "nej, aldrig".

Og det kommer slet ikke an på hvem der står der. For mig er det sikkerhed. Jeg aner ikke hvem der står der i rabatten, og jeg vil ikke gamble med det. Nogen vil kalde mig piver og sær, men det er nu engang bare sådan jeg har det bedst.  

Anmeld Citér

18. januar 2019

A38

Nej. Har faktisk aldrig stødt på en blaffer. Det er ikke særlig normalt at blaffe i dk, og jeg tør ikke tage fremmede med i min bil.

Anmeld Citér

18. januar 2019

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Jeg har tit haft lyst, og jeg kører tit på en vej i Kbh hvor der er en decideret blaffer spot. Men enten har jeg barnet med, eller også tør jeg ikke helt.

Men fik engang min kæreste til at stoppe da der var et ungt par (kan ikke huske hvor de var fra, Spanien eller Ungarn eller noget tredje). Barnet sov på bagsædet, og de måtte sidde lidt sammenklemt. Grunden var at det var helt vildt koldt en vinter aften, og de så ud til at fryse en del, så vi kørte dem fra Roskilde til Kbh, og det var en hyggelig nok tur 

Anmeld Citér

18. januar 2019

ErDuHerIkkeSnart

Lidt med forbehold for situationen, så ville jeg som regel gøre det - men faktorer såsom tid, vejr, børn, osv. ville spille ind i min beslutning. Jeg har også blaffet selv, dog aldrig alene. Jeg har lidt en gammel drøm om at rejse med rygsæk ned igennem Europa for ingen penge på den måde 

Anmeld Citér

18. januar 2019

Hjemmegaaende

ja det gør jeg gerne, fordi jeg synes det er spændende at møde nye mennesker

Anmeld Citér

18. januar 2019

Loa

I princippet ville jeg egentlig gerne - hvis det alligevel var en der skulle samme vej og jeg havde pladsen. 

Meeeen, sådan som tiderne/tingene efterhånden har udviklet sig, så tør jeg simpelthen ikke. Frygten for det kunne være en psykopat øksemorder eller deromkring, fylder simpelthen for meget.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.