Er der en læge til stede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Det har du ret i. Tak for beroligelsen  

Bare rolig! Det er sikkert helt fint. :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2019

Fitmommyherning

Anonym skriver:

Har lige er spørgsmål. Gider ikke ulejlige lægevagten nemlig. 

Jeg stod her til aften og vaskede op. Pludselig fik jeg vildt ondt i hånden - som i fra det ene sekund til det andet og nu ser min hånd sådan her ud. 

Nogen bud og havd ville i gøre? 

Jeg har taget to ipren da det stråler ud i tommel og pegefinger 

Det ser ret vildt ud. Ligner mit håndled, da jeg havde en flænge i det

Anmeld Citér

17. januar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Bare rolig! Det er sikkert helt fint. :-) 

De tror det er en akut ganglion(seneknude). Men de opstår meget sjældent så skal møde på skadestuen igen i morgen kl 9 og sendes så i ambulatoriet til yderligere undersøgelser 

Anmeld Citér

17. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

De tror det er en akut ganglion(seneknude). Men de opstår meget sjældent så skal møde på skadestuen igen i morgen kl 9 og sendes så i ambulatoriet til yderligere undersøgelser 

Men det kan nok godt give god mening, hvis du har haft en for 15 år siden. :-) Jeg er SIKKER på, at det ordner sig. De ville ikke sende dig hjem, hvis de var meget nervøse :-) 

tak for opdateringen. Held og lykke med det hele i morgen :-)

Anmeld Citér

17. januar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men det kan nok godt give god mening, hvis du har haft en for 15 år siden. :-) Jeg er SIKKER på, at det ordner sig. De ville ikke sende dig hjem, hvis de var meget nervøse :-) 

tak for opdateringen. Held og lykke med det hele i morgen :-)

Tjo. Den for 15 år siden var bare et andet sted. Man kan faktisk se arret på billedet fra den sidste  

Er nu heller ikke nervøs nu. Kun for at de dræner den. For den smerte husker jeg kun alt for godt. Vil hellere føde et barn på tværs 

men de syntes den var meget stor af en akut opstået knude når jeg ingen gener har haft siden operationen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.