Rifter i endetarmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2019

Anonym trådstarter

Hej Baby.dk

Jeg går til tarmundersøgelse hver anden år, og var så af sted i sommers, hvilket endte med at jeg havde en masse små rifter i endetarmen, som gjorde det svært for overlægen, at fuldføre undersøgelsen, men med lidt mere bedøvercream gik det.

Problemet er så, her flere mdr efter, er min endetarm aldrig blevet "sig selv" igen, jeg kan dagligt mærke at den er irriteret,  var så ved egen læge igen igen igen, og lægen oplyste  migdenne gang, at jeg har fået noget arvæv i endetarmen, kunne lægen se, (det er nr tre læge der kigger) og at jeg er lidt sart dernede, men fik endnu en ny crram jeg skal prøve.

hjælp, har i nogle forslag? andre med denne rigtig træls lidelse, vil jeg nok snart kalde det. andre råd?

Ha en rigtig god dag.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hej Baby.dk

Jeg går til tarmundersøgelse hver anden år, og var så af sted i sommers, hvilket endte med at jeg havde en masse små rifter i endetarmen, som gjorde det svært for overlægen, at fuldføre undersøgelsen, men med lidt mere bedøvercream gik det.

Problemet er så, her flere mdr efter, er min endetarm aldrig blevet "sig selv" igen, jeg kan dagligt mærke at den er irriteret,  var så ved egen læge igen igen igen, og lægen oplyste  migdenne gang, at jeg har fået noget arvæv i endetarmen, kunne lægen se, (det er nr tre læge der kigger) og at jeg er lidt sart dernede, men fik endnu en ny crram jeg skal prøve.

hjælp, har i nogle forslag? andre med denne rigtig træls lidelse, vil jeg nok snart kalde det. andre råd?

Ha en rigtig god dag.

Er det i forbindelse med at du har født du lider af det? 

Anmeld Citér

17. januar 2019

Anonym trådstarter

Er det i forbindelse med at du har født du lider af det? 

Nej det er efter udtømning og kikkert undersøgelse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.