Hvornår er det rigtig tidpunkt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. januar 2019

Anonym trådstarter

Jeg begyndt at skrive med en fyr for godt og vel 3 måneder siden vi har skrive sådan lidt frem og tilbage ikke på daglig basis men synes vi er ok til af finde på noget af skrive om nu er spøgmålet så begyndt af meld sig hos mig hvornår er det rigtig tidpunkt af mødes først gang. ?? ( jeg har ikke snakke med ham om det endnu da jeg lige vil høre jeres mening ) Vi er begge enig om at vi kun ønsker et venskab jeg er single og ønsker ikke på nuværende tidpunkt en kæreste og han er lige kommet ud at et mange års forhold og derfor snakker vi kun og muligt   venskab her.

Hvornår vil i mening at det er tid til af mødes med en man ikke kender?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2019

StineW79

Profilbillede for StineW79

Når det kun drejer sig om venskab, så tænker jeg da at i sagtens ka mødes til en kop kaffe, eller noget andet i har fælles intrasse for. Vh Stine 

Anmeld Citér

13. januar 2019

SejtNavnHer

Jeg begyndt at skrive med en fyr for godt og vel 3 måneder siden vi har skrive sådan lidt frem og tilbage ikke på daglig basis men synes vi er ok til af finde på noget af skrive om nu er spøgmålet så begyndt af meld sig hos mig hvornår er det rigtig tidpunkt af mødes først gang. ?? ( jeg har ikke snakke med ham om det endnu da jeg lige vil høre jeres mening ) Vi er begge enig om at vi kun ønsker et venskab jeg er single og ønsker ikke på nuværende tidpunkt en kæreste og han er lige kommet ud at et mange års forhold og derfor snakker vi kun og muligt   venskab her.

Hvornår vil i mening at det er tid til af mødes med en man ikke kender?

Den gang jeg var single og datede, mødtes jeg med personen jeg skrev med hurtigt (efter ca. en uge), fordi der kan være enormt stor forskel på kemien “live” og kemien over tekstbeskeder. Så mødtes vi et eller andet neutralt offentligt sted. 

Det fungerede meget godt. Hvis der så ikke var en imponerende kemi, undgik begge parter at spilde unødig tid på interaktionen. 

Anmeld Citér

13. januar 2019

Babilooo

Jeg var på mange kaffedates da jeg var single. Og jeg lærte hurtigt at mødes med fyrene. 

Min første tanke var …. 3 måneder!!!!!   Det er godt nok lang tid. 

Jeg har aldrig skrevet mere en to tre gange frem og tilbage på dating.dk før end jeg mødtes med dem. Dvs. inden for ca. to uger. 

Det billede man danner sig i hovedet afspejler ofte de man gerne vil se i den anden og ikke virkeligheden. Der er meget forskel på den kemi man finder på skrift og så når man møder hinanden. 

Jeg har mange gange været skuffet i forhold til real lift kontra det man har skrevet sammen. Jeg har også fornemmet at det var det samme den anden vej. 

Så mød ham endelig og se om de skal være mere end en kop kaffe. Så spilder du heller ikke din tid med at skrive. 

Held og lykke med din nye ven

Anmeld Citér

13. januar 2019

Tommelise

Nu var det godt nok en kæreste og ikke bare en ven, jeg søgte og fandt.

Men jeg vil også anbefale, at man mødes ret hurtigt.

Man kan nemt få skabt en fantasi, hvis man kun skriver sammen, så man kan lige så godt mødes forholdsvis hurtigt og se, om der er kemi.

Tre måneder er længe at vente synes jeg.

Så hvis du har lyst til at drikke en kop kaffe med ham, så gør det endelig nu.

Anmeld Citér

13. januar 2019

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar og kan godt se hvad i mener og jeg må bare kaste mig ud i det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.