Hej
Min søn har for nyligt fået konstateret væske i ørene. Han bliver 8 mdr om en uge. Det er mit første barn og jeg har ikke helt så meget erfaring med væske i ørene, ud over det jeg har lært igennem tiden med at passe børn.
De sidste par dage har det været tiltagende, hans temperatur lå på 37,8° forleden dag, og 38,2° om aftenen, men det faldt til 37,3°. Jeg har snakket med egen læge som anbefalede at give ham Panodil junior inden han skulle sove for natten, og eventuelt til middagslur også. Lægen anbefale kun at give ham i hans vågne timer hvis han virkede til at være berørt at det.
Han har de typiske tegn på at han har ondt. Han vil helst ikke ligge ned på ryggen, han sover dårligt, skriger til tider, græder og tager sig til øret nogen gange. Jeg har talt med ørelægen i dag, da han pludselig brød ud i gråd og tog sig til øret og ville ikke slippe. Det tog noget tid at trøste ham, og jeg har derefter givet ham noget Panodil junior. Der kommer ikke væske ud af øret.
Han sover eleveret og det hjælper en lille smule på hans søvn, men det er nogen hårde nætter vi har os 
Hvis I har læst med så længe er mit egentlige spørgsmål, er der nogen tips, tricks eller noget andet jeg kan gøre for, at han får det bedre? Han skal først til kontrol hos ørelægen om 6 uger. De siger dog at hvis det tiltager så skal han ses på. Jeg synes at det har taget til, men umiddelbart vil de ikke se ham, da han pt. ikke har feber. 
Anmeld
Citér