Vil starte med at sige, at jeg har verdens dejligste kæreste.. Vi har været sammen i 1,5 år, og jeg elsker ham højere end livet selv.. Han er super fantastisk.. Blandt andet har han støttet og anerkendt mine følelser og grænser ang. sex efter jeg blev voldtaget som 16 årige af min daværende kæreste.. Og fordi han netop har været så anerkendende, stoler jeg fuldt ud på ham og har derfor aldrig haft problemer med sex med ham (har altid spændt ret meget med alle andre partnere efter voldtægten), og jeg har endda fået rykket mine grænser så meget, så han kan binde mig fast og gøre hvad han vil med mig, og jeg nyder det bare..
Dog skete der det, at jeg under graviditeten (i slutningen) begyndte at spænde igen.. Ikke på grund af ham eller min eks, men fordi jeg var bange for at føde for tidligt og derved tabe barnet, og derfor havde vi ikke sex i en periode.. Dette ændrede sig igen, da vi nåede terminen, og vi havde igen sex..
Så kom dagen hvor jeg skulle føde.. Det var en ret voldsom fødsel, hvor jeg blandt andet blev bedt om at presse uden presseveer, og bagefter måtte jeg ikke presse i to timer, SELVOM jeg havde presseveer, og jeg fik derfor også lagt en blokade i skeden.. Efter fødslen havde jeg ingen kontrol over mit underliv, og jeg kunne ikke styre min urin, og jeg følte mig virkelig "fremmed" dernede..
Nu 8 uger efter fødslen har vi kun haft sex to gange, hvor jeg lidt tvang mig selv til det, fordi jeg savnede at være intim med min kæreste.. Jeg savner stadig nærværet, men jeg kan næsten slet ikke få lyst til sex.. Min psyke og krop går i baglås, når han kysser mig, fordi jeg er bange for, at han vil have sex.. Derfor har vi ikke haft sex i et stykke tid, og selvom vi snakker meget om det, og han fortæller, at han ikke vil presse mig og jeg bare skal tage mig tid, og at han elsker mig, så går jeg stadig med mine dumme tanker som fortæller mig, at han ikke tænker på andet end sex, og at han med hvert kys håber på, at det ender med sex, i stedet for at lade kysset være en kærlighedserklæring..
Please fortæl mig, at det er normalt at have det sådan her efter en fødsel, og at det ændrer sig?
Jeg har ikke engang lyst til at onanere, for jeg synes lige pt., at sex er mega fjernt fra mig og nærmest en smule ulækkert (eller hvad man kan sige)