Jeg ved ikke hvilken kategori dette skulle i så jeg prøver her. Sagen er den at jeg har haft en del problem med mine nyrer og det har så resulteret i at jeg skal på urinvejskirurgisk afdeling for at få lavet en kikkert undersøgelse.
Sagen er så den at jeg har det ikke godt med at have mandlige læger når det handler om undersøgelser under tøjet, jeg ved ikke hvorfor men sådan har jeg bare haft det siden jeg var teenager, og har derfor ikke haft en mand til at undersøge mig dernede nogensinde, jeg bliver utilpas bare ved tanken og jo mere jeg tænker på det kommer jeg tættere på randen til at græde.
Foruden det så skal jeg i forvejen have beroligende for overhovedet at få lavet undersøgelsen fordi jeg er rædselsslagen for smerte og nåle - tidligere panik angst patient som stadig sidder lidt i mig. Har haft en undersøgelse før (kvindelig gyn) som simpelthen ikke kunne lave undersøgelsen på mig fordi min krop gik i angst mode og jeg både begyndte at græde og spænde op i kroppen, ikke kunne ligge stille osv..
Så mit spørgsmål er, er det muligt på nogen måde/tilladt at bede om en kvindelig læge i stedet? Jeg er så tæt på bare at aflyse tiden fordi jeg kan slet ikke holde tanken ud, samtidig med at jeg ved at undersøgelsen kan tage op til 2 timer 
Pls har brug for råd..
Anmeld
Citér