Har mit barn taget skade? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
6 svar
12 synes godt om
7. januar 2019

Tvillingemor93

Hej 

jeg fik tvillinger for 19 måneder siden en lille sød pige og en lille sød dreng <3 men desværre havde min moderkage næsten revet sig løs... og min kære datter lå i næsten rent blod :’( hun fik en udrensning af sin mave dengang ,,, 

men mit spørgsmål er nu: 

nogle gange bliver min datter så hidsig at hun spænder helt ud i kroppen og græder og skriger !  Min søn er overhovedet ikke sådan han kan godt vise hans mening men bliver slet ikke så hidsig! 

Hun kan næsten være helt utrøstelig og det er FRYGTELIGT som mor ikke og kunne få sit barn ned på jorden igen og falde til ro! Det er så synd for hende! 

Hun er hyper mobil ... hun går og hun “snakker” 

og de hidsig anfald kommer ikke på bestemt tidspunkter eller noget de er der bare lige pludselig! 

Men kunne det tyde på at hun har taget skade af det med livmoderen ? Mvh 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2019

MorTil3+

Tvillingemor93 skriver:

Hej 

jeg fik tvillinger for 19 måneder siden en lille sød pige og en lille sød dreng <3 men desværre havde min moderkage næsten revet sig løs... og min kære datter lå i næsten rent blod :’( hun fik en udrensning af sin mave dengang ,,, 

men mit spørgsmål er nu: 

nogle gange bliver min datter så hidsig at hun spænder helt ud i kroppen og græder og skriger !  Min søn er overhovedet ikke sådan han kan godt vise hans mening men bliver slet ikke så hidsig! 

Hun kan næsten være helt utrøstelig og det er FRYGTELIGT som mor ikke og kunne få sit barn ned på jorden igen og falde til ro! Det er så synd for hende! 

og de hidsig anfald kommer ikke på bestemt tidspunkter eller noget de er der bare lige pludselig! 

Hun er bare en pige  

Anmeld Citér

7. januar 2019

FruStolpe

Jeg stemmer i med ovenstående. 

Hun er bare en pige 

Anmeld Citér

7. januar 2019

Soonmom

Tror ikke det er køns bestemt endnu  og slet ikke at det har noget med den historie du fortæller at gøre 

Børn er forskellige. Min den yngste har også er temperament uden lige og kan flipper ud og efter vores mening ingen grund. - her har jeg fundet ud af at det er særlig når der er sket noget der ikke plejer. En dag i december havde de haft julearrangement i vuggestuen, så der havde været rigtig mange mennesker , det kunne min den yngste slet ikke være i og der fik vi at mærke da vi kom hjem

Nogen børn og er bare mere følsomme end andre eller mere hysteriske 

Anmeld Citér

7. januar 2019

AlwaysAno

Enig hvad det andre skriver. Det er nok bare personlighed. Børn er SÅ forskellige

Anmeld Citér

7. januar 2019

2017morigen

Dine børn er jo åbenlyst tveægget og dermed lige forskellige som alle andre søskende selvom de er tvillinger. Og det er bestemt ikke ualmindeliget at have en hidsigprop og en super mild barn. Du ligger blot mere mærke til det og forsøger at finde en forklaring 

Anmeld Citér

7. januar 2019

Camillos

Tvillingemor93 skriver:

Hej 

men mit spørgsmål er nu: 

Det er helt normalt  min den store gjorde det samme i den alder.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.