Hvor længe har I mens ad gangen på mini piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2019

Anonym trådstarter

Jeg er startet på mini piller. Min cyklus har altid været ca 28-30 og blødt i 5 dage.

Efter jeg startede på mini piller fik jeg mens præsic 3 uger efter, og har nu små blødt konstant i over 2 uger.. Har ikke haft stærke mens smerter, som jeg ellers godt kan have og har på intet tidspunkt blødt meget. Den sidste uge har et trusseindlæg kunne gøre det.

Jeg overvejer at ringe til lægen og sige at han godt bare kan give mig p piller igen, da jeg absolut ikke er interesseret i at bløde indtil næste sommer eller sådan noget 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2019

Anonym

Jeg har brugt minipiller i cirka 1½ år. Da jeg lige skiftede fra p-piller til minipiller, havde jeg en blødningsperiode, hvor jeg blødte lidt mere og i lidt længere tid end normalt på p-piller. Herefter har jeg haft en håndfuld gange hvor jeg havde lidt brunt udflåd, og ellers så har jeg faktisk ikke blødt siden jeg startede. 

Anmeld Citér

4. januar 2019

Tobis

Profilbillede for Tobis

Jeg får cerazette og har ikke haft menstruation de sidste 4 år...

Anmeld Citér

4. januar 2019

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg prøvede minipiller i 4 måneder og blødte konstant, kun afbrudt af 2-4 dages pause 5 gange. Så droppede jeg det igen, for det var da ikke til at holde ud.

Anmeld Citér

4. januar 2019

migxher

Jeg har været på mini piller af 3 omgange før 1. Barn, mellem vores 2 børn og efter fødsel af 2. Barn. I perioden mellem vores unger pletblødte jeg 6 måneder I streg. De 2 andre gange har jeg dog ikke set skyggen af blod i år af gangen  

Anmeld Citér

5. januar 2019

Anonym

Håber det er okay med ts, at jeg spørger her.. 
Jeg vil gerne på minipiller, men med en meget meget uregelmæssig menstruation, er jeg i tvivl, om jeg tør "stole" på, at jeg ikke er gravid, hvis så der slet ikke kommer en blødning... Er der nogle fordele og ulemper ved minipiller, og hvordan sikrer i jer, at i ikke er gravide, hvis i slet ingen blødning har? 

Jeg må ikke komme på p-piller, da jeg er genetisk risiko for blodpropper, så minipiller er lidt det der tiltaler mig mest

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.