Babysvømning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
9 svar
11 synes godt om
3. januar 2019

Perle1

Hej Damer. Jeg har hørt så meget godt om babysvømning.. Sagen er den, at jeg simpelthen er skræmt fra at skulle i badetøj Min krop er langt fra, hvad den plejer at være.

Jeg har været uheldig med de aktiviteter jeg før, har meldt baby til. Er ramlet ind i hold, hvor der har været en stor mødregruppe med - ergo har jeg bare haft svært ved at falde i snak med de andre deltagere, da de jo kender hinanden i forvejen. Jeg synes ikke jeg har behov for at lære en masse nye mennesker. Jeg starter på studie snart - i en ny klasse.

Jeg tænkte faktisk, at jeg vil forære min kæreste et gavekort til svømmehallen, så han kan tage i svømmeren med baby. Er det ''okay'' i forhold til udbyttet som baby vil få, af en tur i bassinet? Der er rigtig mange fordele ved babysvømning.. Men jeg må indrømme at jeg ikke har lyst til at vise flæsket frem.

Det kunne også være en god mulighed for far og baby, at få mere tid sammen.

Eller er babysvømning det 'bedste' i forhold til hvis far og baby tog afsted (uden at gå på hold)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2019

ErDuHerIkkeSnart

Kære du

Der er jo ingen regler - og selvom babysvømning kan være super fint og hyggeligt, så skal man i mine øjne gøre det udelukkende hvis man selv synes at det er sjovt. For babyer i dag mangler sjældent stimuli. Og de bliver ej heller vandskræk af ikke at svømme i deres første leveår - så lad lysten drive værket.

Ligeså med far og baby med eller uden hold - det kan være så fint og hyggeligt bare at gå selv (og så slipper man jo også for at tømme lommerne til endnu en “babyaktivitet&rdquo. Det er ikke raketvidenskab, blot hygge i vand med sin baby - hvis far er tryg, skal det hele nok blive fint. Men overvej lige at høre din mand, om han deler dit behov for babysvømning eller hellere vil bruge sin tid med baby på noget andet?

God fornøjelse 

Anmeld Citér

3. januar 2019

Babilooo

De fleste babyer synes det er en fest st komme i svømmehal. Så lad bare far tage afsted (hvis han har lyst altså).

i nogle svømmehaller kan man melde sig til babysvømning - hvor det bare er for en gang og ikke et decideret hold man går på. Så kan han evt få nogle lege/ teknikker osv. Som han så kan bruge på egen hånd bagefter. .. det hjalp i hvert fald mig at der var en underviser der insisterede på at babyer var mere hårdføre mht dyk osv end jeg lige regnede med

Anmeld Citér

3. januar 2019

IenFart

Profilbillede for IenFart

Jeg synes du skal sætte dig selv fri for de negative tanker om dit eget udseende. Tænk at snyde sig selv for oplevelser med din baby af den årsag.

Lur mig om ikke en væsentlig del af de andre deltagere står i samme situation som dig selv.

Anmeld Citér

3. januar 2019

Mariehøne123

Profilbillede for Mariehøne123

Hos os har far haft Baby svømme tjansen. De har gået på et hold i weekenden og jeg fik et par timers ene tid. Win win for alle. Send endelig far afsted så får han også noget tid alene med baby. 

Anmeld Citér

3. januar 2019

årgang84

Profilbillede for årgang84

Her havde jeg det på nøjagtig samme måde som du ved begge unger. 

1 gang endte det ret hyggeligt.  Kanon svømmehal m.m

2 gang var det en kølig omgang i omklædningsrummet så det var ikke helt så hyggeligt . Den finere del af samfundet der gik der Men ja vi hyggede alligevel. 

Jeg er en stor pige så lalandia har været utroligt angst provokerende.  Men da vi var der i foråret blev jeg overrasket jeg susende rundt med vores datter på 3 i vanelandet selv min kæreste troede ikke sine egne øjne.  Vejer 125 så ingen sylfide men de skulle ikke begrænses af mine dumme ideer i mit hoved.. De kunne åbenbart lige sættes på pause i 3 dage.  

Anmeld Citér

3. januar 2019

Abracadabra

Jeg har altid syntes, at babysvømning var totalt overvurderet. Der er jo tusind hyggelige andre ting, man kan lave med baby - som ikke koster en formue eller er så mega tidskrævende. 

Anmeld Citér

3. januar 2019

AnoMor

Jeg gik aldrig til rigtig baby svømning. Syntes ikke om at være i en gruppe med en masse fremmede. 

Jeg tog derimod alene afsted udenfor hold tiderne og hyggede alene med ham i vandet og det nød han i fulde drag 

Anmeld Citér

3. januar 2019

Perle1

AnoMor skriver:

Jeg gik aldrig til rigtig baby svømning. Syntes ikke om at være i en gruppe med en masse fremmede. 

Jeg tog derimod alene afsted udenfor hold tiderne og hyggede alene med ham i vandet og det nød han i fulde drag 

Har lige undersøgt priserne for voksen med 10 ture i svømmehallen 

460 kr- hvorimod babysvømning koster 900 for 8 gange

Anmeld Citér

3. januar 2019

AnoMor

Perle1 skriver:

Har lige undersøgt priserne for voksen med 10 ture i svømmehallen 

460 kr- hvorimod babysvømning koster 900 for 8 gange

Du behøver jo ikke absolut at købe 10 ture på en gang. 

Jeg betalte for gang til gang. Kom alligevel aldrig op på 10 ture. 

Du kan jo prøve bare at tage en enkelt gang og så se om det overhovedet er noget for her før SU køber en masse 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.