Frisør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

864 visninger
12 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar 2019

Anonym trådstarter

Jeg fik 1000 kr i julegave til nye sko, men jeg har i en længere periode været træt af mit lange hår og gerne villet en tur til frisør, især nu når jeg har fået nyt arbejde.

Kan jeg godt tillade mig at bruge de 150-300 kr det vil koste når de nu er 'øremærket' til nye sko? Hvilket jeg ikke mangler.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2019

B&J

Ja da hvis du ikke mangler sko så er det da 1000 gange bedre du bliver klippet

Anmeld Citér

1. januar 2019

Meyer

Profilbillede for Meyer

Ja, set ville jeg gøre uden at blinke

Anmeld Citér

1. januar 2019

Babilooo

Ja da - men jeg ville da bruge mere på en frisør..?  Tror ikke en god klipning kan fås for meget under 500kr

Anmeld Citér

2. januar 2019

Carina:-)

Self kan du det.

Men regn med det koster mere end 100.

Jeg bruger selv omkring 1600 godt nok med farce men tror klipningen koster de 6-700 ish  

Anmeld Citér

2. januar 2019

Janey

Profilbillede for Janey

Du har fået pengene og kan bruge dem som du vil. 

Hvad en god klipning koster afhænger nok af landsdelen. Her i det jyske kan man sagtens finde en uddannet frisør, der klipper for 200-300. Her i mit lokalområde koster det ca. 400 ved de uddannede og gode frisørsaloner, og så har vi en Poul M, der tager noget mere.

Anmeld Citér

2. januar 2019

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Self kan du det.

Men regn med det koster mere end 100.

Jeg bruger selv omkring 1600 godt nok med farce men tror klipningen koster de 6-700 ish  

Jeg var inde og snakke med frisøren før jul, og de sagde 150-200 for at klippe mit hår som jeg gerne vil have det. Hvis jeg også skulle have det farvet var det 500-600 og ad flere omgange.

Anmeld Citér

2. januar 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Ja da - men jeg ville da bruge mere på en frisør..?  Tror ikke en god klipning kan fås for meget under 500kr

Her hvor jeg bor koster en tur til frisør 100-300 for en klipning. 

Anmeld Citér

2. januar 2019

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg var inde og snakke med frisøren før jul, og de sagde 150-200 for at klippe mit hår som jeg gerne vil have det. Hvis jeg også skulle have det farvet var det 500-600 og ad flere omgange.

Hvor i landet bor du..?? Og hvilken frisør er det.

et klip og farve koster ca 1300-2000 afhængig af frisøren her i Lyngby/ Gentofte området. Og det er det samme i Kbh City. Med mindre det er med en maskine og et klip der tager 6 minutter.

Anmeld Citér

3. januar 2019

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Hvor i landet bor du..?? Og hvilken frisør er det.

et klip og farve koster ca 1300-2000 afhængig af frisøren her i Lyngby/ Gentofte området. Og det er det samme i Kbh City. Med mindre det er med en maskine og et klip der tager 6 minutter.

jeg bor på Bornholm

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.