Hvornår mens? Prævention

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar 2019

Anonym trådstarter

Kære alle, 

Jeg er gået fra mini piller til p piller. På mine mini piller havde jeg en cyklus på 28-32 dage. 

Jeg har nu afsluttet min første pakke på p piller og afventer mens. Jeg tog den sidste pille i lørdags, og undre mig over hvor min mens bliver af. Nogle erfaringer?

Skal lige siges at inden start på p piller var jeg uden prævention 3 uger. Jeg havde sidste mens start 8 nov. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kære alle, 

Jeg er gået fra mini piller til p piller. På mine mini piller havde jeg en cyklus på 28-32 dage. 

Jeg har nu afsluttet min første pakke på p piller og afventer mens. Jeg tog den sidste pille i lørdags, og undre mig over hvor min mens bliver af. Nogle erfaringer?

Skal lige siges at inden start på p piller var jeg uden prævention 3 uger. Jeg havde sidste mens start 8 nov. 

Hov mener 8 dec, ikke nov 

Anmeld Citér

1. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Hov mener 8 dec, ikke nov 

Kan kun tale fra egen erfaring. Men når jeg stopper mine p-piller (gør jeg altid onsdag) så får jeg altid min mens lørdag eller søndag. 

Jeg er dog blevet gravid to gange på p-piller. Så hvis jeg var dig ville jeg nok tage en test for en sikkerheds skyld 

Anmeld Citér

1. januar 2019

B&J

Slutteder altid p-pillen søndag og får først mens torsdag eller fredag 

Anmeld Citér

1. januar 2019

Anonym

Dengang jeg var på p-piller, da startede jeg min pause altid om mandagen på dag 28 og fik min mens om fredagen på dag 32, tag en test for at være sikker, men den kommer sikkert snart :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.